روز ۱۳ بدر در خانه بمانید؛

حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

یاسوج (پانا) -معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه ۱۳ فروردین ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

به گزارش اداره کل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی گفت: با توجه به سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در استان برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در اجتماعات و ممنوع بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.
جمالی با بیان اینکه در روز ۱۳ به در خودرو‌های متخلف برابر ضوابط و قوانین اعمال قانون می‌شود افزود: از مردم استان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین قطع زنجیره شیوع کرونا در این روز در خانه مانده و از رفتن به طبیعت خودداری کنند.
وی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و سیر صعودی این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد را نتیجه به توجهی برخی افراد و حضور در بازار برای خرید عید و همچنین دور هیمی‌های خانوادگی در تعطیلات نوروز دانست و بیان کرد: متاسفانه در این روز‌ها مراسم عزا و عروسی بدون رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و با ساده انگاری و عادی انگاری کرونا این اجتماعات کانون انتشار بیماری کرونا شده و روز به روز به تعداد مبتلایان به این بیماری در استان افزوده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار