مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

تردد نوروزی ۱.۷ میلیون خودرو در محورهای گیلان

رشت ( پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از ۹۰۰ هزار خودرو به استان و خروج حدود ۸۰۰ هزار خودرو از گیلان در قالب طرح نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تردد نوروزی ۱.۷ میلیون خودرو در محورهای گیلان

به گزارش اداه راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت هشتم فروردین شاهد تردد یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۷۱۶ خودرو بودیم.

وی از ورود ۹۱۵ هزار و ۶۸۰ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۷۹۸ هزار و ٣۶ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۳۸۱ هزار و ۶۹۳ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۲۷۹ هزار و ۱۷۴ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۲۷۵ هزار و ۶۸۵ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

وی همچنین اضافه کرد: روز گذشته ۶۰ هزار و ۹۸۴ خودرو وارد گیلان و ۶۵ هزار و ۷۱۳ خودرو از گیلان خارج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار