ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در میانه

تبریز ( پانا ) - ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۷۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، فرماندار میانه گفت: ثبت نام نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان همزمان با حوزه‌های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «تفرش، آشتیان و فراهان»، «بهار و کبودرآهنگ»، «گچساران و باشت»، «آستانه اشرفیه» صورت می گیرد.

محمدرضا مشایخی افزود: ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری سه انتخابات همزمان در شهرستان میانه گفت: جمع بندی نتایج روز اخذ رای مهمترین مرحله از انتخابات است که باید در سریعترین زمان انجام شود.

فرماندار میانه اظهار کرد: هماهنگی ارکان مهم و تاثیر گذار انتخاباتی از جمله نماینده فرمانداری، بخشدار، کاربران و اعضای هیئت نظارت موجب می‌شود تا نتایج انتخابات زود ارسال شده و در سامانه ثبت شود.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان میانه سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس می‌توانند جهت ثبت نام به سه روش زیر اقدام کنند:
۱. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبتنام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar)

۲. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.Keshvar)

۳. ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا ستاد انتخابات کشور (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام

انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه قرار بود ۲۱ شهریور ماه پارسال همزمان با سراسر کشور برگزار شود که به دلیل رد صلاحیت یکی از نامزد‌های راه یافته به دوره دوم، لغو شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه دوم اسفند ماه سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور برگزار شد و از مجموع ۶۸ هزار و ۸۱۴ رای ماخوذه در این حوزه، مهدی اسماعیلی با ۱۶ هزار و ۸۶۶ رای در مرحله اول حائز اکثریت آراء شد و به مجلس راه یافت.

علی شامی با ۱۱ هزار و ۷۰۳ رای و بهنام صفایی با ۱۱ هزار و ۳۴ رای هم به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم راه یافته بودند.
حوزه انتخابیه میانه در جنوب شرقی آذربایجان شرقی ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار