وضعیت قرمز در بخش ارجمند فیروزکوه

ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در بخش «ارجمند»

تهران (پانا) - فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بخش «ارجمند» گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت قرمز در بخش ارجمند فیروزکوه

به‌گزارش ایسنا، ابولقاسم مهری در تشریح روند افزایش تعداد مبتلایان در بخش ارجمند و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش «ارجمند» ممنوع است و تردد افراد و خودروهای بومی تا اطلاع ثانوی با محدودیت و در صورت ضرورت امکان پذیر است. با توجه به وضعیت کنونی شیوع کرونا در بخش ارجمند ضرورت دارد تمامی دستگاه‌ها و نهادها به‌صورت جهادی پای کار باشند و با تمام توان در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری و بررسی وضعیت افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش ارجمند اظهارکرد: براساس دستورالعمل ها و قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات لازم باید توسط دستگاه های ذیربط در بخش صورت گیرد.

مهری در پایان گفت: اکیپی متشکل از نیروی انتظامی و پلیس راه با همکاری بخشداری و شهرداری ارجمند کلیه ترددها را کنترل و از ورود افراد و خودروهای غیربومی به بخش جلوگیری می‌کنند. تردد افراد و خودروهای بومی و ساکن در بخش محدود می‌شود و در صورت ضرورت اقدام لازم صورت می‌گیرد و خودروهای متخلف طبق دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار