محبی: اعلام حذفیات محتوای کنکور طبق روال هرساله انجام شده است

تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکید کرد حذفیات محتوای کنکور آتی تحت تاثیر شیوع کرونا بوده و اعلام این حذفیات طبق روال هر ساله انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۳۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
محبی: اعلام حذفیات محتوای کنکور طبق روال هرساله انجام شده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، علی محبی اظهار کرد: پیرو حذفیاتی که تحت تاثیر شیوع کرونا که پیش تر در خصوص محتوای کتاب‌های درسی به استان‌ها اعلام شده بود؛ حذفیات کنکور تهیه و به سازمان سنجش نیز اعلام شد.

وی افزود: منابع کنکور 1400 وحذفیات دروس ناشی از وضعیت آموزش درشرایط همه گیری کووید19 در زمان مقرر به سازمان سنجش کشور اعلام شده و سازمان مذکور ازطریق روش‌های معمول خود اطلاع رسانی کرده یا خواهد کرد واین رویه ای است که هرساله انجام می شود.

معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همچنین از ارسال راهنمای برنامه درسی حوزه‌های 11گانه تربیت و یادگیری و راهنمای برنامه درسی دوره پیش از دبستان به شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این راهنماها برای تصویب به شورای عالی ارسال شده و در صورت تصویب به عنوان مبانی تالیف کتاب های درسی مورد بهره برداری مولفان قرار خواهد گرفت.

محبی افزود: این راهنماها به عنوان یک گام اساسی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین واجرایی کردن سند برنامه درسی ملی است که توسط کارشناسان دفاتر زیرمجموعه سازمان پژوهش تهیه شده است.

وی با اشاره به مبنای پژوهشی فعالیت های دفاتر سازمان پژوهش افزود: به زودی با راه اندازی شورای پژوهشی سازمان ونهایی شدن اولویت های پژوهشی که در سال 1399 مصوب شد، کلیه مباحث علمی در حوزه برنامه ریزی درسی وتولید بسته‌های تربیت ویادگیری با زیرساخت های پژوهشی تقویت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار