بازدید مجازی از ۹ نمایشگاه در تعطیلات نوروز

تهران(پانا) - علاقه‌مندان هنرهای تجسمی می‌توانند در چند نمایشگاه مجازی بدون مراجعه به گالری‌ها از آثار هنری دیدن کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مجازی از ۹ نمایشگاه در تعطیلات نوروز

به گزارش هنرآنلاین، در تعطیلات نوروز تعدادی از گالری‌ها از فضای مجازی برای برگزاری نمایشگاه‌های خود استفاده می‌کنند تا فرصتی برای علاقه‌مندانی که کمتر از خانه خارج می‌شوند فراهم کنند.

گالری اُ: نمایشگاه گروهی «۷+۱۳۹۳» شامل آثار منتخبی از هنرمندانی که با این گالری همکاری داشته‌اند، تا دوشنبه ۳۰ فروردین در سایت گالری اُ به نشانی https://ogallery.net/viewing-rooms/13937 برپاست.

گلستان: نمایشگاه آثار شمس الدین غازی تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

آریا: نمایشگاه مجازی برگزیدگان چهارمین فراخوان جواهرسازی معاصر گالری آریا تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery برپاست.

میکا: نمایشگاه آنلاین نوروزی « سین ۱۴۰۰» به انتخاب مجید عباسی فراهانی تا ۱۱ فروردین در سایت گالری میکا به نشانی www.micaartgallery.com برپاست.

آرتیبیشن: نمایشگاه «مدون » تا ۱۵ فروردین ماه با نمایش آنلاین آثاری از هنر مدرن و معاصر ایران در سایت آرتیبیشن به نشانی http://arthibition.net/fa/gallery/exhibition/529 برپاست.

باوان: نمایشگاه گروهی آنلاین «قانونی برای پیوند دادن ما وجود ندارد» با آثاری از الهام اعتمادی، پونه اوشیدری، الهام پورخانی، شبنم جهانشاهی، هما حسینیان، مهشید روشن‌تبار، صنم سایه‌افکن، کیمن مه‌آبادی و آدنا میرزاخانیان تا ۳۰ فروردین ماه بر روی وبسایت گالری به نشانی https://bavangallery.com/viewing-room/there-are-no-rules-to-connecting-us/ قابل بازدید خواهد بود.

شریف: نمایشگاه آثار سعید غلامی تا ۲۰ فروردین در وبسایت گالری شریف به نشانی http://sharifgallery.art/en/homepage/ برپاست.

موزه هنرهای دینی امام علی: نمایشگاه گروهی «۱۴۰۰ با نقاشان معاصر» تا ۳۱ فروردین در صفحه اینستاگرام موزه هنرهای دینی امام علی به نشانی https://www.instagram.com/imam_ali_museum/ برپاست.

لیام: نمایشگاه گروهی « پیشنهاد فروردین ماه» تا ۲۴ فروردین به نشانی https://liamgallery.ir/plus/ برپاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار