رئیس‌جمهوری:

رهبری صریح گفته‌اند که اگر آنها به تعهدات برجامی برگردند ما هم به همه تعهدات خود بر می‌گردیم

تهران (پانا) - رئیس‌جمهور با تاکید براینکه برداشتن تحریم ظالمانه یک دقیقه را هم از دست نخواهیم داد گفت این دولت تا پایان دوره فعالیت خود حتی یکی روز هم تعطیلی نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۷۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رهبری  صریح گفته‌اند که اگر آنها  به تعهدات برجامی برگردند ما هم به همه تعهدات خود بر می‌گردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، روز چهارشنبه در نخستین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۰، با بیان اینکه دولت در ۱۷ هفته پیش رو تا اتمام فعالیت خود، یک روز هم تعطیلی نخواهد داشت، گفت: با همه توان از همه روزها و ساعت های باقیمانده از دوره فعالیت خود برای پیشرفت کشور و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین آغاز فعالیت هایی که برای کشور ضروری می دانیم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: کرونا و تحریم دو هدف مهم ما در این چهار ماه است و هر روز دنبال می کنیم تا تحریم از سر مردم کشور برداشته شود.

دکتر روحانی تصریح کرد: معتقدم اگر همه طرف مقابل (۱+۵ ) تصمیم بگیرند به میدان بیایند و به تعهدات خود عمل کنند و همان طوری که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند روشن شود که به طور واقعی از تحریم دست برداشته اند، ما هم به تعهدات خود بر می گردیم.

رئیس جمهور افزود: این پیام و نکته مهمی است که ما به دنیا می گوییم، برغم سه سال ظلمی که به ما شده، در عین حال اگر از طرف شما عمل واقعی ببینیم حاضریم به تعهدات خود برگردیم فعلا هم قصد نداریم درمورد خسارت هایی که به ما زده شده صحبت کنیم، مسئولین کشور به وقت خود آن را دنبال خواهند کرد.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه بهانه را از دوش آنها برداشته است و دیگر بهانه ای ندارند، گفت: بالاترین مقام کشور ما با لحن و بیان صریحی گفته اند که اگر آنها جدی و واقعی به تعهدات برگردند ما هم به همه تعهدات خود بر می گردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار