رئیس دفتر میراث فرهنگی شهرستان ورامین خبرداد؛

اجرای تورهای نوروزی ورامین‌گردی

ورامین ( پانا ) - رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین اعلام کرد تورهای رایگان ورامین‌گردی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نوروز ۱۴۰۰ از پنجم فروردین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۳۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تورهای نوروزی ورامین‌گردی

ژیلا خدادادی گفت: با هدف معرفی آثار تاریخی به علاقمندان و مسافران نوروزی با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و معاونت فرهنگی شهرداری ورامین، تورهای رایگان ورامین گردی در ایام نوروز ۱۴۰۰ برگزار می شود که طی آن گردشگران از آثار شاخص تاریخی نظیر مسجدجامع، برج علاءالدوله و امامزاده یحیی بازدید می‌کنند.

او تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، علاوه بر تور ورامین‌گردی، تورهای تهران‌گردی نیز در نوروز امسال برپا می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: این تورها از روز سوم تا نهم فروردین 1400و از ساعت هشت صبح تا دوازده ظهر برگزار می‌شود و اتوبوس‌های گردشگری از میادین اصلی ورامین پذیرای مسافران است.

او گفت: علاقه‌مندان به شرکت در تورهای ورامین گردی و تهرانگردی می‌توانند به منظور هماهنگی با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۵۹۶۴۵۳۶ و ۰۹۱۹۷۲۸۷۰۱۹ تماس حاصل کنند.

رئیس دفتر میراث فرهنگی شهرستان ورامین تصریح کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت‌های گردشگری متنوعی در حوزه میراث فرهنگی، آثار تاریخی، بقاع متبرکه و طبیعت بکر برخوردار است که این آثار و ظرفیت‌ هاهموار مورد توجه گردشگران قرار داشته است.

خدادادی افزود: ورامین بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه مهم تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار