مجمع مشورتی نظام مسائل استان همدان فعالیت خود را آغاز کرد

تهران (پانا) - مجمع نظام مسائل استان همدان با پشتوانه جوانان متخصص، مخلص و انقلابی به منظور رفع مشکلات خرد و کلان مردم و فعلیت بخشیدن به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز به کار نمود.

کد مطلب: ۱۱۷۲۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مشورتی نظام مسائل استان همدان فعالیت خود را آغاز کرد

ارشاد استعدادی با ابلاغ حمزه صفر بیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیرمجمع مشورتی نظام مسائل استان همدان منصوب شد.

وی با اشاره به شکل‌گیری این تشکل، گفت: این مجمع بنا دارد با سازماندهی اندیشمندان، فعّالان و نخبگان نسبت به احصاء مشکلات و احصاء زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در سراسر استان بخشی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را عملی و محقق سازد.

استعدادی افزود: نصب العین قرار دادن مکتب جهادی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، با تقویت بنیه علمی، بصیرتی و مهارتی به منظور زمینه سازی رشد و بالندگی اجتماعی جوانان در جهت تحقق گام دوم انقلاب و همچنین حمایت از نیروهای جوان، مومن و متعهد جهت بستر سازی تمدن نوین اسلامی از جمله ماموریت های مهم مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در استان همدان است.

به گفته وی، پیش زمینه تبدیل هر تهدیدی به فرصت نیازمند شناخت دقیق و مناسب و بررسی ابعاد همه جانبه آن است. به همین منظور بنا داریم تا از فرصت جوانان فعال، خوش فکر و با دغدغه در سراسر کشور استفاده کرده و همانطور که مقام معظم رهبری در بخشی از این بیانیه فرمودند: «مطالبه‌ عمومی من از شما جوانان آن است که این راه را با احساس مسئولیّت بیشتر و همچون یک جهاد در پیش گیرید» با متبلور ساختن احساس مسئولیت این جوانان عزیز و انقلابی نسبت به احصاء، دسته بندی و اولویت بندی نظام مسائل استانی و شهرستانی اقدام نمائیم.

استعدادی با اشاره به اینکه همدان از ظرفیت های ارزشمند جوانان انقلابی و فارغ التحصیلان دانشگاهی خوبی برخوردار است، بر بهره گیری از این ظرفیت غنی تاکید نمود.

به گفته وی مشکلات متعددی در استان وجود دارد که جوانان تحصیلکرده استان با نگاهی انقلابی و کارشناس محور و ارائه راه کارهای مناسب می توانند به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه کمک کنند و مسیر روشنی در راه اعتلای پیشرفت استان بگشایند.

لازم بذکر است، این مجمع زیر نظر معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی وبه نام مجمع نظام مسائل کشور راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار