پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال 1400

مرادی: سال ۱۳۹۹ سال تحولی ستودنی در حوزه های مختلف سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بود

یاسوج (پانا) -رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1400 را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت آغاز سال 1400

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سید نظام مرادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« به نام آن‌که حال و جان را دگرگون کند »

آغاز فصل ها نشان از تغییر دارد و بهاران که سرآغاز رویش دوباره زمین و تحول است و در هر لحظه و ساعتش، روح امید و زندگی دمیده است. با آمدنش؛ سال، تازه و دل‌ها لبریز از امید می‌شوند، آنگونه که با توکل بر محول القلوب به استقبال سال جدید می‌رویم، با اطمینان گام بر می‌داریم و در مسیر تحول و تحول آفرینی، نیکوترین حال ها را از مدبر بخشنده و بخشاینده، مسئلت می‌نمائیم.

سال ۱۳۹۹ را با همه سختی های و خوشی ها که داشت سپری کردیم، سالی که از آغازش با خود پیام ضرورت تغییر و انعطاف‌پذیری، برای باقی ماندن بر موضع زندگی و سازندگی را به همراه داشت. سالی که با شیوع جهانی ویروس کرونا، متفاوت آغاز شد و بیش از هر زمانی، پیام متفاوت اندیشیدن، متفاوت دیدن و متفاوت زیستن را به عنوان اصلی برای تداوم بشر بر موضع حیات و بودن مؤثر، بارها و بارها یادآور شد.

بدون تردید سالی 1399 سال تحولی ستودنی در حوزه های مختلف سازمان (تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی) بود. کسب مقام ممتاز و رتبه اول کشوری در جذب و سازماندهی پیشتازان با جذب ۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر دانش‌آموز عضو پیشتاز ،۱۷۶۰ نفر مربی پیشتاز ، ثبت 52 مدرسه تمام تشکیلاتی و کسب رتبه نخست کشوری خبرگزاری پانای استان بخشی از عملکرد فراتر از انتظار سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بود که باعث ارتقاء چشمگیر جایگاه استان در سطح ملی شد.

از تعامل و همراهی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، معاونت محترم پرورشی وفرهنگی و دیگر مسئولان آموزش و پرورش استان، مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها ومناطق, اعضای محترم تشکل پیشتازان، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی با برنامه های این سازمان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

آرزوی سلامتی دارم برای همه‌ی عزیزانی که برای مراقبت از سلامت ما و شما سر سفره‌ی هفت سین منزل خود حاضر نخواهند بود. دعا می‌کنیم با عبور از این بحران نیز همانند همیشه سربلند و پیروز باشند. نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۰ را به همه ی ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار تبریک عرض می کنم و سالی مملو از شادکامی، سلامتی، تکاپو و سازندگی را برای همگان آرزومندم.

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

سید نظام مرادی

رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار