طرح کاسب امین سبب قطع دست دلالان از زنجیره توزیع اقلام اساسی می‌شود

رشت ( پانا) - جانشین سپاه گیلان در اقشار بسیج از اجرای طرح کاسب امین خبر داد و گفت طرح کاسب امین سبب قطع دست دلالان از توزیع اقلام اساسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۲۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح  کاسب امین  سبب قطع دست دلالان از زنجیره توزیع اقلام اساسی می‌شود

دکتر حسن حبیبی گفت: بسیج به‌عنوان تشکیلات گسترده مردمی از همه ظرفیت‌های خود برای همراهی دو اداره‌کل جهاد کشاورزی و صمت استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج تصریح کرد: بسیج در زمینه نظارت بر زنجیره تامین، تولید و توزیع در کنار نهادهای ذی‌ربط است همچنین هماهنگی‌های ستادی با تمام شهرستان‌ها انجام شده و شهرستان‌ها نیز آماده هستند.

حبیبی خاطرنشان کرد: وجود واحدهای صنفی در آثار کشور ضمن تأمین نیازهای مردم به صورت مویرگی، عملکرد اجتماعی و امنیتی دارند که از مصادیق بارز آن در دفاع مقدس و دوران شیوع ویروس کرونا بر همگان اثبات شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج عنوان کرد: از طرفی اقدامات و تصمیمات ناصحی کلان آسیب‌هایی برای واحدهای خرد و کوچک و آحاد مصرف‌کننده ایجاد کرده بنابراین تقویت واحدهای صنفی در بازار، خیابان‌ها و کوچه ها و محلات بسیار ضروری است.

وی ابراز کرد: طرح «کاسب امین» با هدف خدمت‌رسانی به مردم با ارائه اجناس مرغوب و کیفیت مناسب، توجه به معیشت مردم و اقتصاد خانواده، توزیع عادلانه اقلام اساسی بین مردم به‌ویژه در مناطق حاشیه‌های شهرها و مناطق محروم اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج بیان کرد: از دیگر مزیت‌های این طرح می‌توان به جلوگیری از سوء استفاده مفسدین اقتصادی و قطع دست دلالان غیرضروری، توسعه اعتماد مردم به کسبه اشاره داشت.

وی با اشاره به تمایل کسبه به داشتن عناوین از قبیل صفات امین افزود: در این طرح‌ کاسبان امین به مردم و در رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های استانی و فضای مجازی معرفی می‌شوند که این امر سبب افزایش مشتری آن‌ها می‌شود همچنین در روز ملی اصناف و سالروز تشکیل بسیج اصناف از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان در امور اقشار بسیج خاطرنشان کرد: بسیج اصناف با همکاری اتاق اصناف، هوشمندانه با توزیع کالاهای اساسی در طرح "کاسب امین" مانع از سوءاستفاده مفسدین اقتصادی و قطع دست دلالان غیرضروری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار