معاون سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

آموزش و پرورش استان کردستان عنوان برگزیده کشوری جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

سنندج(پانا) - وزیر آموزش و پرورش از مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به عنوان استان برگزیده کشوری در جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد .

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان کردستان عنوان برگزیده کشوری جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید جایی سال ۹۸ ظهر امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونین وزارتی در سالن جلسات ساختمان مرکزی وزارت در تهران برگزار شد .

دراین نشست اداره کل آموزش و پرورش کردستان به عنوان رتبه اول کشوری و دارای بیشترین رشد نتایج ارزیابی عملکرد در بین ادارات کل استانها معرفی و وزیر آموزش و پرورش، با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره از رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان تجلیل کرد .

گفتنی است در این مراسم از اداره کل آموزش و پرورش کردستان به عنوان استان دارای بیشترین رشد نسبت به تمام استان‌های کشور و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان نیز به عنوان استان دارای بیشترین امتیاز و هم چنین از سازمانها و ادارات کل ستادی برگزیده وزارت نیز تقدیر شد .

این موفقیت ارزشمند که حاصل زحمات همکاران تلاشگر استان در سطوح مختلف است را به مدیر کل پر تلاش استان و کلیه فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش کردستان تبریک عرض می نماییم .

شایان ذکر است آموزش و پرورش کردستان در میان دستگاه های اجرایی استان نیز رتبه برتر استانی را در ارزیابی عملکرد سال ۹۸کسب و استاندار کردستان در نشست شورای اداری که هفته قبل برگزار شد با اهدای لوح سپاس از مدیر کل آموزش و پرورش استان تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار