مدیرکل آموزش وپرورش استان خبرداد:

کسب 13 مدال رنگارنگ و رتبه اول کشوری یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو

سنندج(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه اول کشوری در یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو خبر داد و گفت: دانش آموزان استان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و 10 مدال برنز برای کردستان افتخارآفرینی کردند

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب 13 مدال رنگارنگ و رتبه اول کشوری یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان مدال آور و خانواده های محترمشان ، مدیران و معاونین آموزش متوسطه شهرستان ها و مناطق، مدیران مدارس و پژوهش سراهای دانش آموزی، گفت: دفتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی، گفت: دفتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانودر حالی بسته شد که استان کردستان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و 10 مدال برنز موفق به کسب رتبه ی اول کشوری شد و با برتری چشم گیر توانست پیشتازی خود در این عرصه همچنان ادامه دهد.

قربانی در ادامه به معرفی نفرات برتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو پرداخت و گفت: آیناز رحیمی دانش آموز دبیرستان فرزانگان دو ناحیه دو سنندج مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و دانش آموزان بیتا زند سلیمی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج و ادیب سبحانی از زانیاران ناحیه یک سنندج نیز توانستند مدال نقره را به دست آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین دانش آموزان موژان پهلوانی، سیمین محمدی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج، محمدسینا قادری از علامه حلی قروه، محمدآرمند آبدارزاده ، مهین ژولیده و سوران عباسی از شهید بهشتی دو ناحیه دو سنندج، دلشاد قادری از نمونه دولتی مائده ناحیه دو سنندج، برزان امیری از نمونه دولتی خوارزمی دهگلان، عمر شریفی از وحدت مریوان و سارو حسین پناهی از شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز مدال برنز یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو شدند.

وی در ادامه افزود: بر خود واجب می دانم از زحمات و حمایت های همیشگی مدیران و معلمان شاغل در پژوهش سراهای دانش آموزی تشکر و قدر دانی نمایم .

لازم به ذکر است؛ اختتامیه یازدهمین المپیاد نانو روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار و از کانال آپارات باشگاه نانو به صورت زنده پخش شد.

شایان ذکر است استان کردستان برای چهارمین سال پیاپی در المپیاد دانش آموزی نانو حائز رتبه اول کشوری بوده و دانش آموزان کردستانی با درخشش در این عرصه علمی برای استان افتخار آفرینی می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار