تماشاگران نسخه قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» در اکران آنلاین جبران کنند

تهران (پانا) - موسسه بهمن سبز از مخاطبانی که نسخه قاچاق این فیلم را در فضای مجازی تماشا کردند درخواست کرد برای جبران خسارت در اکران آنلاین از این فیلم حمایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تماشاگران نسخه قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» در اکران آنلاین جبران کنند

به گزارش روابط عمومی بهمن سبز، همزمان با آغاز اکران آنلاین فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است»، موسسه «بهمن سبز» به عنوان مالک و پخش کننده اثر از مخاطبانی که به شکل غیرقانونی به تماشای این فیلم نشستند درخواست کرد با خرید بلیت آنلاین فیلم از این اثر هنری حمایت کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
ضمن قدردانی از ۹۰ هزار مخاطبی که در شرایط سخت امسال با حضور دلگرم کننده خود در سینماها به تماشای «دیدن این فیلم جرم است» نشستند، از همه کسانی که به هر شکل خواسته یا ناخواسته این فیلم را به صورت غیرقانونی دیده‌اند و به دنبال راهی برای جبران خسارت حاصل از آن به صاحبان اثر هستند، درخواست می‌شود با مراجعه به پلتفرم‌های اکران آنلاین ضمن خرید بلیت این فیلم از حقوق مالکین اثر حمایت کنند. همچنین با همراهی خود در نشر این دغدغه، ضمن مشارکت در فرهنگ‌سازی برای حفظ حقوق مالکیت آثار هنری، موجبات بازگشت سرمایه فیلم را محیا کنند.

گفتنی است فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه علیرغم محدودیت‌های حاصل از کرونا توانست در اکران سینمایی به فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار