معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان به ۶۸ تن رسید

رشت (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آخرین جزئیات سوانح چهارشنبه آخر سال در گیلان اعلام کرد ۶۸ تن از هم‌وطنان در جریان آتش‌بازی‌ها دچار سانحه و در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان به ۶۸ تن رسید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، انوش دهنادی مقدم امروز با اشاره به آخرین جزئیات مصدومان چهارشنبه آخر سال، صبح امروز در گیلان اظهار کرد: ۶۸ تن از هم‌وطنان ما در آتش‌بازی‌های شب چهارشنبه‌سوری مصدوم و در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان مصدومان سوانح شب چهارشنبه آخر سال در رشت بوده، افزود: ۱۶ تن از شهروندان رشتی ( ۱۳ مرد و سه زن) شب گذشته در جریان آتش‌بازی‌ها دچار سانحه و در مرکز فوق تخصصی سوانح و سوختگی ولایت رشت بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این که بیشترین نواحی آسیب‌دیده سانحه دیدگان رشتی در شب گذشته از ناحیه دست بوده، گفت: ۱۴ تن از شهروندان از ناحیه دست‌وپا، سه تن از ناحیه بدن، چهار تن از ناحیه سر و صورت، یک‌تن از ناحیه چشم دچار سانحه شده و خوشبختانه قطع عضو نداشتیم.

دهنادی مقدم همچنین با اشاره به آمار سانحه دیدگان در سایر بیمارستان‌های استان، تصریح کرد: ۱۹ تن در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) رشت، پنج تن در بیمارستان شهید بهشتی آستارا، سه تن در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا، پنج تن در بیمارستان شهید نورانی تالش، دو تن در بیمارستان شفا لاهیجان، سه تن در بیمارستان رضوانشهر، یک تن در بیمارستان رستم‌آباد، دو تن در بیمارستان رسالت ماسال، چهار تن در بیمارستان منجیل، یک تن در بیمارستان غدیر سیاهکل، چهار تن در بیمارستان ولی عصر(عج) رودبار، یک‌تن در بیمارستان بندرانزلی و دو تن در بیمارستان امام رضا (ع) شفت بستری شدند.

وی با بیان اینکه ۱۵ سانحه دیده در بیمارستان‌های استان زن و ۳۷ تن دیگر مرد هستند، ادامه داد: ۱۸ تن از این افراد از ناحیه اندام، ۲۴ تن از ناحیه چشم، ۶ تن دیگر نیز از ناحیه سروصورت، یک نفر از ناحیه بدن و ۵ تن دیگر نیز از ناحیه گوش دچار سانحه شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار