در آخرین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران مطرح شد:

آموزش و پرورش باید برای تقویت باورها و نگرش‌های دانش‌آموزان اقدام کند

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آخرین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید برای تقویت باورها و نگرش‌های دانش‌آموزان اقدام کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، محمد صیدلو در این نشست گفت: هیچ کس به تنهایی خوشبخت وسعادتمند نمی‌شود، این همکاری جمعی و نگاه انسانی و دغدغه‌مند و نگاه دینی و ملی بود که در این دوران کرونایی سخت با محدودیت‌های ایجاد شده فضای آموزش را تحت تاثیر قرار داد، اما فعالیت و مدیریت درست همکاران باعث شد اهداف تربیت وتعلیم به سمت جلو پیش رود.

او افزود: وقتی عده‌ای برای کمک به نیازمندان جامعه وارد عمل می‌شوند این امر یک کار تربیتی‌ است که حاصل یک عمر تعلیم و تربیت صحیح است، آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به تقویت باورها و نگرش‌های دانش‌آموزان و تغییر باورهای آنها اقدام کند.

عبدالرضا دژن، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هم در این نشست، ضمن معرفی حوزه‌های عملکردی (آموزشی، توانبخشی، پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی) آموزش و پرورش استثنایی به شرح عملکردهای کلی هر حوزه در آموزش استثنایی پرداخت.

او با ارائه گزارش آماری تعداد دانش‌آموزان به تفکیک جنسیت و تعداد همکاران به تفکیک حوزه آموزشی و اداری در مدارس استان، آمار سنجش دانش‌آموزان و مسابقات فرهنگی استان به شرح گزارش تولید محتواهای آموزشی و توانبخشی در گروههای مختلف و بارگزاری آنها در شبکه شاد، افتتاح دو مرکز مشاوره پیوند در منطقه اسلامشهر و ناحیه ری، راه اندازی یک مرکز مشکلات ویژه یادگیری در قرچک، راه اندازی مدرسه الگوی فراگیر تلفیقی و توضیح مختصری از اطلس یادگیری در حوزه استثنایی، از اهدای 120 عدد تبلت هوشمند به دانش آموزان نیازمند در استان، شرح مشکلات موجود در ساختمان اداره استثنایی و عدم متناسب سازی آن جهت رفت و آمد معلولان و همچنین فعالیت های پرورشی، فرهنگی، تربیت بدنی استان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار