در گفت‌وگو با پانا

ترقی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات وحدت ملی را افزایش می‌دهد

تهران (پانا) - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات به نفع نظام و انقلاب تمام خواهد شد، تاکید کرد روی گردانی از صندوق رأی هیچوقت به نفع مردم نیست.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ترقی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات وحدت ملی را افزایش می‌دهد

حمیدرضا ترقی از فعالان سیاسی اصولگرا قهر مردم با صندوق انتخابات را اشتباه خواند و به پانا گفت: «روی گردانی از انتخابات و صندوق رأی نه تنها باعث حل مشکلات نمی‌شود بلکه ممکن است سرنوشت کشور به دست افرادی بیافتد که وضعیت را بدتر از گذشته کنند. بنابراین قهر با صندوق هیچوقت به نفع مردم نبوده است.»

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: «طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم با انقلاب مشکلی ندارند بلکه گلایه و ناراحتی آنان از مجریان و مسئولانی است که باعث بروز مشکلات اقتصادی و ایجاد نارضایتی مردم شده‌اند.»

وی ادامه داد: «کرامت انسانی مردم نباید با ایستادن در صف مرغ، گوشت و... از بین برود، اما جامعه به خوبی متوجه ناکارآمدی برخی مسئولان است.»

ترقی در بخش دیگری از سخنان خود از جریان اصلاحات انتقاد کرد و گفت: «متأسفانه اصلاح‌طلبان همیشه به بدنه اصولگرایان اتهامات مختلفی مانند اینکه مشارکت حداقلی به نفع جناح اصولگرایی است یا ما از حضور کم رنگ مردم در انتخابات خوشحال می‌شویم را وارد کرده‌اند. در حالی‌که اصولگرایان خواستار مشارکت حداکثری هستند ولو اینکه به ضررشان تمام شود.»

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید براینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات به نفع نظام و انقلاب تمام خواهد شد و وحدت و انسجام ملی را افزایش می‌دهد، افزود: «آنچه که مسلم است هیچیک از اصولگرایان خواستار مشارکت حداقلی یا قهر انتخاباتی نبوده و نیستند.»

وی در پایان تصریح کرد: «نیروهای انقلاب و جریان اصولگرایی حتی از حضور آرای خاکستری در انتخابات ولو مخالفان استقبال کرده‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار