تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد قطعی است

ملارد(پانا)- بعد از پیگیری‌های مکرر کمیته تخصیص منابع آب شرکت آب منطقه ای تهران با تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد موافقت کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد قطعی است

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری، سجاد برنجی فرماندار ملارد در مورد تخصیص آب به شهرک صنعتی گفت: بعد از پیگیری‌های مکرر کمیته تخصیص منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران با تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد موافقت کرد.

او افزود: با توجه به محدودیت‌های برداشت آب در این منطقه بخش عمده‌ای از این نیاز از محل پساب تصفیه شده تامین می‌شود و با مرتفع شدن این مشکل آخرین مانع پیش رو اخذ مجوز این شهرک صنعتی برداشته شد و طبق پیگیری‌های مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان به زودی مجوز نهایی نیز صادر خواهد شد.

برنجی ادامه داد: با وجود گذشت بیش از ۱۰ سال از مصوبه هیئت دولت مبنی بر ایجاد شهرک صنعتی ملارد اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده بود، بنابراین این موضوع مهم در سال جهش تولید در اولویت کارهای فرمانداری قرار گرفت.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: با مجموعه پیگیری‌های یک سال گذشته از سوی فرمانداری، معاونت اقتصادی استانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادارات شهرستانی و ادارات شهرستانی بالاخص آب منطقه‌ای و شرکت شهرک‌های صنعتی به زودی این مجموعه عظیم صنعتی که حداقل ۳۵۰۰۰ اشتغالزایی خواهد داشت کلنگ زنی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار