در گفت و گو با پانا

سیروس میمنت: سریال «نون خ» جذاب‌تر از فصل‌های قبل ضبط شده است

نوع کمدی که سعید آقاخانی دارد با همه سازندگان کمدی فرق می کند

تهران (پانا) - بازیگر سریال «نون خ» می‌گوید سریال «نون خ» امسال جذاب تر از فصل‌های قبلی‌اش است و نقش‌ها چالش‌های بیشتری به همراه خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۷۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سیروس میمنت: سریال «نون خ» جذاب‌تر از فصل‌های قبل ضبط شده است

سیروس میمنت بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به فصل جدید سریال «نون خ» گفت: «کلیات سریال نسخه مانند فصل گذشته است و در جریان داستان به زندگی و اتفاقاتی که هر کدام از شخصیت‌ها دارند و برایشان پیش می‌آید می‌پردازیم، ماجراهایی که شاکله داستان را پیش می‌برند.»

این بازیگر با اشاره به نقش خود در این سریال تصریح کرد: «نقش کیوان تغییری نمی‌کند بلکه با چالش‌های بیشتری نیز همراه خواهد شد. سریال «نون خ» امسال جذاب تر از فصل‌های قبلی‌اش است و به مخاطبان پیشنهاد می‌دهم حتماً داستان جذاب فصل سوم را دنبال کنند.»

میمنت با اشاره به لوکیشن سریال «نون خ» عنوان کرد: «برای ساخت این فصل لوکیشن‌های زیادی را امتحان کردیم. تغییر لوکیشن از روستا به فضای شهری و حتی صحرا و بیابان بار سنگین بر روی دوش ما گذاشت. زمان فیلمبرداری هوا بسیار سرد بود، تمام مدت در بیابان بودیم اما برای خواب شب‌ها به خانه برمی‌گشتیم.»

بازیگر سریال «نون خ» با اشاره به هیچکدام از عوامل سریال «نون خ» مبتلا به ویروس کرونا نشده‌اند گفت: «خوشبختانه همکارانم در سریال «نون خ» مبتلا به کرونا نشدند زیرا آقای فرجی و آقاخانی حواسشان به تمام نکات بهداشتی بود و برای بازیگران تدابیر خاصی اندیشیده بودند، هر روز درجه تب ما اندازه گیری می‌شد و تمام تلاشمان را می‌کردیم تا بهداشت جمعی و فردی را رعایت کنیم.»

میمنت با اشاره به اینکه سعید آقاخانی برای تولید این سریال وسواس به‌خرج داده است عنوان کرد: «آقای آقاخانی، توجه خاصی که به کار دارد و نوع کمدی که ارائه می‌دهد هم با همکاران دیگری که کار می‌کنند متفاوت است. البته آن‌ها هم به درستی کار می‌کنند، نه این که اشکالی در کار آن‌ها باشد، اما به هر حال هر کسی یک سبک کاری دارد. آقای آقاخانی جزو کسانی است که می‌گوید ما نباید اصرار به خنداندن مردم داشته باشیم، اگر فضا خنده‌دار باشد خود مردم می‌خندند، نیازی نیست زور بزنیم که مردم بخندند، باید موقعیت خنده‌دار باشد و این درست است.»

این بازیگر با اشاره به برنامه‌هایی که برای عید نوروز دارد گفت: «فعلاً برنامه‌ای برای عید ندارم قبول کردم در سریال «مارال» حضور داشته باشم اما هنوز زمان قطعی حضورم مشخص نشده است و فکر نمی‌کنم عید به مسافرت بروم.»

میمنت با اشاره به فعالیت‌های خود در آینده تصریح کرد: «به احتمال زیاد از پنجم نوروز برای فیلمبرداری قسمت‌هایی از سریال «مارال» که مربوط به من است به تهران برگردم. در این سریال نقش «ولی خان» را بازی خواهم کرد، کاراکتر من داستان زندگی یک خان را روایت می‌کند. «مارال» سریالی تاریخی است که به زمان ناصرالدین شاه می‌پردازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار