آزمون خبرنگاری در کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا)- رابط خبرگزاری پانا در کاشمر از برگزاری آزمون حضوری و مجازی همزمان در کاشمر برای خبرنگاران پانا ‏خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آزمون خبرنگاری در کاشمر برگزار شد

عباس علی شهابیان رابط خبرگزاری پانا در کاشمر در جمع خبرنگاران منتخب پانا گفت: به همت سازمان دانش اموزی خراسان رضوی از مدتی پیش فایل های تصویری و صوتی آموزش اصول خبرنگاری و خبرنویسی در اختیار ما قرار گرفت و ما آنها را در گروه های پسران و دختران خبرنگار در فضای شاد کانون لقمان گذاشتیم واستقبال دانش آموزان از این مباحث بسیار مطلوب بود و حتی تعدادی از علاقمندان از شهرهای دیگر نیز پیگیر دریافت این مباحث شدند.

شهابیان که سخنانش همزمان در گروه های مختلف کانون به صورت زنده پخش می شد ادامه داد: من به سهم خودم از ریاست سازمان دانش آموزی خراسان رضوی و همکارانشان که با برگزاری این دوره آموزشی به بسیاری از سوالات و ابهامات خبرنگاران دانش آموز پاسخ دادند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم که این آموزش ها در قالب های دیگر نیز ادامه داشته باشد و علاقمندان با سلیقه های مختلف بتوانند آموزش دلخواه خودشان اعم از پاورپنت وانیمیشن و .... را دریافت کنند.

رابط خبرگزاری پانا گفت: یه درخواست دانش آموزان خبرنگار و به منظور سنجش میزان یادگیری آنها قرار شد آزمونی برگزار شود.البته با توجه به محدودیت های کرونایی امکان حضور همه علاقمندان در آزمون حضوری نبود و بنابراین همزمان با آزمون حضوری با استفاده از فرم سازمان، آزمون مجازی را نیز در همان محدوده زمانی برگزار کردیم.

وی گفت: شرکت کنندگان علاوه بر پاسخ به 10 سوال تستی باید یک خبر با توجه به مطالب گفته شده نوشته و ارسال کنند.

تعداد 16 نفر حضوری و 30 نفر به صورت مجازی در این آزمون شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار