دستگیری ۱۶۲تن از اراذل و اوباش در طرح «اقتدار»

تهران (پانا) - رئیس پلیس تهران بزرگ در اجرای همزمان طرح اقتدار و ظفر با اشاره به دستگیری ۱۶۲نفر از اراذل و اوباش و کشف ۲ تن مواد مخدر از برخورد با کسانی که در چهارشنبه آخر سال انفجارهای مهیج ایجاد کنند به شدیدترین روش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۱۶۲تن از اراذل و اوباش در طرح «اقتدار»

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در نهمین مرحله طرح اقتدار و دهمین مرحله طرح ظفر، بیان کرد: برای برخورد با این متخلفان و مخلان آرامش و امنیت با دستگاه قضایی هماهنگ، و مجوز ها گرفته شده است همچنین کسانی که با خودرو تردد و اقدام به انفجار مواد محترقه و ایجاد رعب و وحشت می کنند برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با مزاحمین نوامیس موسوم به طرح اقتدار، گفت: پلیس ۱۰۳ مرکز در خصوص شرارت، مزاحمت نوامیس و مشروبات را شناسایی کردند و پرونده تشکیل شد و در این عملیات۱۶۲ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، اوباشی که سلاح سرد و جنگی حمل می کردند و گردانندگان چند قمار خانه نیز دستگیر شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: ۵۶ اراذل سطح، ۵۷ مزاحم نوامیس، هفت نفر اوباش، ۱۳ نفر در عرصه مشروبات، ۲۹ نفر در شرارت و مواد مخدر دستگیر شدند و ۱۲ قبضه عنوان سلاح گرم، ۲ هزار و ۸۹۴ انواع مهمات، ۲۶ قبضه سلاح سرد و ۲ تن ۳۳۵ کیلو سرنج و اکلیل و ۱۴ هزار و ۳۳۳ انواع مواد محترقه کشف شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۲۸ واحد صنفی اعم از سفرخانه و بدنسازی نیز به هنگام اجرای طرح اقتدار پلمب شد، بیان داشت: ۸۵ صفحه مجرمانه در فضای مجازی شناسایی و ۲۱ مورد از این صفحه ها بسته شد.

وی به طرح مبارزه با مواد مخدر موسوم به طرح ظفر اشاره کرد و گفت: در این مرحله ۴۰۶ حکم اجرا شد و ۷۹۲ نفر از خرده فروشان، سه باند توزیع مواد مخدر، ۳۶ قاچاقچی و پنج نفر از اراذل و اوباش دستگیر و از آنها حدود ۲تن مواد مخدر کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۶۱۰ کیلوگرم موادمخدر از منازل توزیع کنندگان ، گفت: سه هزار معتاد متجاهر نیز در این طرح جمع آوری شدند.

وی اضافه کرد: ۳۹ دستگاه خودرو توقیف، ۵۴۷ عدد ادوات مواد مخدر و چهار باب منزل که اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می کردند پلمب شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین از رصد ۴۶ صفحه مجازی مربوط به فروش مواد مخدر و دستگیری ۵ نفر در این ارتباط خبر داد و گفت: ظرفیت فاز دوم مرکز مهرسروش افزایش پیدا کرده و ۵۰۰ معتاد به ظرفیت اضافه شد و پیش از این ۶۷۰ نفر در این مرکز بودند.

تمهیدات پلیس تهران بزرگ برای ایام نوروز

سردار رحیمی با اشاره به پنجشنبه آخر سال گفت مردم به آرامستان ها کمتر مراجعه و این سنت را به روزهای قبل و یا بعد موکول کنند ضمن اینکه تدابیری با مسئولان بهشت زهرا(س) داشته ایم.

وی با بیان اینکه ایام نوروز بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس فعال خواهند بود، گفت: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده فعال خواهند بود و ۱۹۰ ایستگاه نوروزی پلیس آماده ارائه خدمات هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه یکصد خط تماس ۱۱۰ آماده پاسخگویی است، بیان داشت: به شهروندان توصیه می کنم همه به محدودیت های ستاد کرونا کمک کنند و در مرحله اول سفر نداشته باشند که امکان گرفتاری در این ویروس وجود دارد و در مرحله دوم ایمنی منازل را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به رسیدگی به وضعیت پرونده سرباز عابد اکبری گفت: این فرد سرباز نیروی عملیات راهنمایی و رانندگی است که در آن بخش مشغول به فعالیت است.

سردار رحیمی افزود: مسیر ما قانونی است شکایت به صورت رسمی به مراجع قضایی شده، و نسخه ای نیز در اختیار مجلس به همراه فیلم دوربین ها قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار