کشف ۵۲۳ میلیارد کالای احتکار شده و دستگیری ۱۷۷ متهم

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای هشتمین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به ارزش بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال و دستگیری ۱۷۷ متهم در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۵۲۳ میلیارد کالای احتکار شده و دستگیری ۱۷۷ متهم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اقدامات تخصصی و تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اسفند سال جاری در سراسر کشور، انواع کالاهای اساسی از قبیل برنج ۲۸۰ تن، آرد ۹۸ تن، گندم و جو ۷۱ تن، حبوبات ۲۴۰ تن، رب گوجه فرنگی ۲۹ هزار قوطی، ماکارونی ۱۲ تن، نهاده دامی ۶۶۱ تن، روغن خوراکی ۱۵۴ تن، قند و شکر ۱۶۵ تن، لوازم یدکی خودرو ۸۸ هزار قطعه، لوازم خانگی پنج هزار و ۳۹۰ دستگاه، تخم مرغ ۳۵ تن، پکیج و رادیاتور یک هزار و ۳۶۳ دستگاه، لاستیک۶ هزار و ۱۱۰ حلقه، روغن موتور ۲۷ هزار و ۹۰۰ لیتر و مواد شوینده ۱۲۰ هزار لیتر کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالاهای اساسی احتکار شده را بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه ۱۷۷ متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در خصوص مبارزه با احتکار کالاهای اساسی یادآور شد: این پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با محتکران و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و تا پایان امسال همچنان مقابله با احتکار در اولویت ماموریتی این پلیس است.

سردار مقیمی از مردم درخواست کرد که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار