مناظره دانش آموزان منطقه 12با منطقه 8

تهران(پانا) - سازمان دانش آموزی منطقه ۱۲ تهران امروز شاهد مناظره بین دو گروه دانش آموزان مقطع متوسطه دختران و پسران در دو زمان مختلف در مقابل دانش آموزان منطقه ۸ بود.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مناظره دانش آموزان منطقه 12با منطقه 8

امروز سازمان دانش آموزی منطقه 12 تهران، با حضور علی خلیلی؛ مدیر سازمان دانش آموزی در دو زمان مختلف شاهد دومین مناظره دانش آموزان متوسطه پسر با نام گروه عصر همدلی منطقه ۱۲ در مقابل دانش آموزان منطقه ۸ قرار گرفتند.
در تایم اول گروه عصر همدلی پسران با توجه به راهنمایی های مدیر سازمان دانش آموزی و رعایت ادب و احترام به تیم مقابل در مورد مزیت های حذف کنکور صحبت کردند.
در تایم بعدی گروه دانش آموزان دختر با نام عصر گفتمان، با گروه دانش آموزان مقطع متوسطه دختران منطقه ۸ به مناظره پرداختند.
در این مناظره دانش آموزان منطقه 12 به عنوان مخالف برگزاری کنکور با بیان استدلال های خود با هدف ارتقای آموزش تفکر انتقادی. ایجاد تغییر در نظام آموزش عالی کشور با حذف کنکور یا تغییر در رویه آن نظرات خود را بیان کردند.
طبق نظر گروه عصر گفتمان منطقه ۱۲، حفظ مطالب در کوتاه مدت و سرعت تست زنی در کنکور بدون مهارت آموزی و کسب تجربه تاثیر مهمی در زندگی و آینده دانش آموزان ندارد و آثار زیانبار کنکور که بر سلامت جسم و روان دانش آموزان تاثیرگذار است را نمی پذیرد. همچنین بار مالی سنگینی که بر روی دوش خانواده ها می گذارد را متذکر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار