پایش و رصد کیفیت آموزش دانش آموزان در مدارس چند پایه و روستایی در سامانه پایش

بجنورد (پانا) -سامانه پایش فعالیت های کیفیت بخشی دوره ابتدایی خراسان شمالی ویژه راهبران آموزشی و تربیتی ، با هدف نظارت بیشتر دی ماه ۱۳۹۹ رونمایی شد.با توجه به شرایط کرونایی و در راستای نظارت بیشتر بر فرایند اموزش و یادگیری در مدارس، این سامانه در سه بخش؛ اطلس دانش آموزی ، نظارت وتوانمندسازی معلمان و ویژگی های عمومی راهبران طراحی شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پایش و رصد کیفیت آموزش دانش آموزان در مدارس چند پایه و روستایی در سامانه پایش

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی ، بدخشان از پایش و رصد شاخص‌های آموزشی ‌و پرورشی مدارس روستایی و چندپایه توسط راهبران آموزشی و تربیتی خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اینکه اولویت اصلی معاونت ابتدایی ؛ در سال تحصیلی جاری، رصد کیفیت آموزش است، اظهار کرد: باید از کیفیت آموزش تمام دانش آموزان مطمئن شویم. اظهار داشت این کار در مدارس روستایی و عشایری بر عهده مدیران مدارس و راهبران آموزشی وتربیتی می باشد.

وی عنوان کرد ،معلمان مسئول کیفیت آموزش دانش آموزان هستند و باید خود را مسئول تحقق اهداف آموزشی بدانند، لازم است از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، تلویزیون و بسته‌های آموزشی، آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهند.

گفتنی است ۸۰ راهبر آموزشی وتربیتی در استان خراسان شمالی فعالیت دارند که به صورت ماهانه فعالیت های خویش را در این سامانه ثبت میکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار