رشد ۲۵ درصدی پایش عوامل شیمیایی آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد پایش عوامل شیمیایی از ۷۰ درصد در مهرماه سال ۹۲ به ۹۵درصد در آبان ۹۶ رسیده است.

کد مطلب: ۶۹۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد گفت: شاخص پایش عوامل شیمیایی طی سال های اخیر رشد ۲۵ درصدری داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد پایش عوامل شیمیایی از ۷۰ درصد در مهرماه سال ۹۲ به۹۵درصد در آبان ۹۶ رسیده است.

وی از تجهیز و بروز رسانی آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان، از جمله آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای استان به عنوان دلیلی برای رشد پایش عوامل شیمیایی آب شهرهای استان یاد کرد.

لدنی‌نژاد یادآور شد : علاوه بر این، تلاش شد با جذب نیروهای متخصص وکاربلد در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب سرعت و دقت آزمایشات انجام شده نیز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه با اشاره به اینکه کنترل کیفی و بهداشت آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به صورت مداوم و حساسیت تمام و کمال در حال انجام است، گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار ۵۰۰مورد آزمون شیمیایی آب از شبکه توزیع و مخازن آب شرب در شهرهای استان انجام شده است.

سیدعلی لدنی‌نژاد افزود: در همین مدت بیش از ۹۵۰ مورد آزمون باکترولوژی و بیش از ۱۰۰۰ مورد آزمون هتروتروف در آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب استان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار