رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی:

تشخیص مشکلات یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در نشست شورای معاونین از گنجاندن آزمون‌های تشخیص نشانگان مشکلات یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تشخیص مشکلات یادگیری از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان قرار می‌گیرد

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست اظهار کرد: در سال جاری 10 هزار و 107 پرونده خدمات حمایتی با مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بررسی شده است که 5 میلیارد و ۹۰۰ میلیون آن توسط پزشک معتمد تأیید شده است و 4 میلیارد و 700 میلیون تومان نیز تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: 400 پرونده دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد و 1790 پرونده دیگر نیز مراحل اداری ارسال توسط استان‌ها را طی می‌کند.

معاون وزیر با ارائه گزارشی از سفرهای استانی اظهار کرد: بازدید میدانی از فعالیت‌های انجام شده یکی از اهداف سفرهای استانی می‌باشد که موجب ایجاد نشاط در بین معلمان و مدیران مدارس می‌شود.

وی افزود: بیش از 10 میلیارد تومان تعهدات سفر به 7 استان در دو ماه گذشته است که معاونت‌ها و دوایر مختلف سازمان باید با جدیت پیگیر اجرایی شدن این تعهدات باشند.

حسینی خواستار انجام مقدمات انجام برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای سال آینده شد و افزود: از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی، آزمون‌های تشخیص نشانگان مشکلات یادگیری نیز گنجانده خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال تحصیلی در هر استان یک پایگاه جامع آموزش مجازی جهت ارائه آموزش‌های برخط تعاملی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار