درخشش تیم دانش‌آموزی اسلامشهر در مرحله نهایی مناظره دانش‌آموزی

اسلامشهر(پانا) - در مرحله نهایی مسابقه ملی مناظره دانش‌آموزی که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، تیم دانش‌آموزان پسر آموزش و پرورش اسلامشهر رتبه برتر را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم دانش‌آموزی اسلامشهر در مرحله نهایی مناظره دانش‌آموزی

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا و در این رابطه اظهار کرد: مناظره‌های دانش‌آموزی فرهنگ گفت و گو، مهارت تفکر خلاق، نقادانه، سخنوری، نقد کردن و نقدپذیری را در میان دانش‌آموزان ترویج و تقویت خواهد کرد و بر این اساس اجرای برنامه مذکور حرکتی جدید و موثر توسط مدیرکل‌ محترم و معاونت محترم پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بود.

او در رابطه با برگزاری دو مرحله اول و نیمه نهایی مناظره دانش‌آموزان اسلامشهر اظهار کرد: تیم دانش‌آموزی کلام نیک سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در مرحله اول این دوره از مناظره‌ها با دانش‌آموزان ناحیه دو بهارستان به رقابت با موضوع استفاده از تلفن همراه در واحدهای آموزشی پرداختند که در نهایت داوران نقطه نظرات دو گروه را با توجه به مقررات و فرم‌های امتیاز بندی ارزیابی کردند و تیم دانش‌آموزی اسلامشهر به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او افزود: دانش‌آموزان پسر آموزش و پرورش اسلامشهر در مرحله نیمه نهایی نیز با گروه شهید فخری زاده دماوند در قالب دو تیم با نظرات مخالف و موافق به اجرای مناظره با طرح این سوال که در شرایط عادی آموزش مجازی بر آموزش حضوری برتری مطلق یا نسبی دارد، پرداختند و با کسب امتیازات لازم و برتری به مرحله نهایی رسیدند.

بنار تصریح کرد: در مرحله نهایی مسابقه ملی مناظره دانش‌آموزی، که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، تیم دانش‌آموزان پسر آموزش و پرورش اسلامشهر با تیم دانش‌آموزی ملارد به رقابت پرداختند و در این مرحله تیم پسران منطقه ملارد به عنوان موافق درباره تاثیر مفاهیم کتب درسی بر تربیت دانش‌آموزان صحبت کردند و در مقابل تیم پسران منطقه اسلامشهر‌ از موضع مخالف در این‌ رابطه بحث کردند و در نهایت با امتیازات و نظرات داوران دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر رتبه برتر در شهرستان‌های استان تهران را کسب کردند.

بنار، کسب این موفقیت مهم دانش‌آموزی را به معاونت پرورشی و تربیت بدنی، سازمان دانش‌آموزی، تیم دانش‌آموزی، کادر آموزشی واحدهای آموزشی و والدین دانش ‌آموزان تبریک گفت و برای آنان در ادامه راه از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق ازدرگاه ایزد منان خواستار شد.

لازم به ذکر است، اعضای تیم دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر، امیرحسین مهدی‌زاده، سرگروه (سخنور)، محمدرضا شهری (سخنور)، ابوالفضل حسینی (محقق) و سید میلاد هاشمی(محقق) را تشکیل داده بودند.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار