مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

حضور پرشور و فعال مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در پویش ملی آجر به آجر

اسلامشهر (پانا) - پویش ملی آجر به آجر در حال حاضر با هدف گسترش فرهنگ مشارکت و کمک برای ساخت مدرسه در بین دانش‌آموزان و اولیاء نهادینه شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور و فعال مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در پویش ملی آجر به آجر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا و در رابطه با پویش ملی آجر به آجر در سطح منطقه اظهار کرد: در مجموع و با پیگیری مجدانه مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تعداد 27688 نفر از دانش‌آموزان، 1320 نفر از فرهنگیان و 1147 نفر از اولیاء و دیگر افراد در پویش آجر به آجر شرکت کردند.

او افزود: این پویش ملی در حال حاضر با هدف گسترش فرهنگ مشارکت و کمک برای ساخت مدرسه در بین دانش‌آموزان و اولیاء نهادینه شده و از تمام ظرفیت اداره آموزش و پرورش شهرستان در طرح آجر به استفاده کردیم که حاصل آن شرکت بخش اعظم دانش‌آموزی در این پویش شد.

بنار تصریح کرد: در دیداری که با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران داشتیم، این مدیر استانی اعلام کرد که شهرستان اسلامشهر بیشترین سهم شرکت‌کننده استان تهران را در این پویش به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بیان کرد: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد که به زودی و با مشارکت خیرین، مسئولان استانی و شهرستانی و در قالب همین طرح و به واسطه حضور باشکوه دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان شهرستان، یک باب فضای آموزشی را به این شهرستان اختصاص خواهیم داد.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار