سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس مازندران معارفه شد

ساری (پانا) - سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس مازندران با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس کشور معارفه شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس مازندران معارفه شد

امروز در آیینی که با حضور معاون نوسازی مدارس کشور برگزار شد، از تلاش‌های قربانعلی شیرزاد قدردانی شد و حسن جهانیان که پیش‌تر به عنوان معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشغول به خدمت بود به سمت سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران منصوب شد.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور در این آئین با بیان اینکه مدرسه‌سازی در زمره ارزشی‌ترین کارها است، گفت: «آن چیزی که سند تحول بنیادین از ما می‌خواهد باید در مدرسه محقق شود. مدرسه فقط فضای فیزیکی و ساختمان نیست. مدرسه مکانی برای ساختن آینده کشور است و ما آرزوی ساختن مدارسی با سقف‌های بلند و تربیت فرزندانی بلند همت داریم.»

فاطمه مهاجرانی سرانه استاندارد مدارس در سند تحول بنیادین را 8.39 متر مربع ذکر کرده و افزود: «میانگین سرانه دانش‌آموزی در کشور 5.21 و در مازندران 5.8 است. از این‌رو خوشحالیم که سرانه مدارس در مازندران بالاتر از میانگین کشوری است اما همچنان با استانداردی که در سند تحول مورد تأکید قرار گرفته فاصله داریم.»

او یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نوسازی مدارس را تعامل با خیرین بزرگوار دانسته و تصریح کرد: «در این اداره با افرادی سروکار داریم که عاشق‌ترین انسان‌ها هستند. نباید ارتباط با این عزیزان را در این فضای تنگ اداری تعریف کنیم. آنها انسان‌هایی هستند که عشق را حراج می‌کنند و در کل کشور در سال 99 بیش از 2200 میلیارد تومان کمک‌های خیرین به مدرسه‌سازی صورت گرفته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار