نرم افزار آموزش خبرنگاری در کاشمر تهیه شد

کاشمر(پانا)- مدیر کانون لقمان کاشمر از تهیه نرم افزاری جامع و قابل بروزرسانی توسط اعضای فعال ‏کانون لقمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار آموزش خبرنگاری  در کاشمر تهیه شد

عباسعلی شهابیان مدیر کانون لقمان کاشمر در گفتگو با پانا گفت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانش آموزان خبرنگار را رنج می داد کمبود یک مبع غنی و در عین حال ساده و متنوع بود که خبرنگار افتخاری پانا مجتبی صاحب زمانی با کمک و همکاری دوستان و سایر خبرنگاران مدارس موفق شد این نرم افزار را مخصوص سیستم عامل های اندروید تهیه و در اختیار عموم قرار دهد.

وی افزود: این نرم افزار اصول خبرنگاری را به صورت کتبی و تصویری آموزش داده است و در آن دانش آموزان دیگر نیز در تولید محتوا نقش داشته اند. همچنین در کنار مطالب نکات ارتباط بهتر با دیگران ذکر شده است که خیلی برای خبرنگاران تازه کار ضروری است.

شهابیان با تشکر از خبرنگاران و هنرمندان پیشکسوت شهرستان گفت:خوشبختانه با کمک بسیج رسانه کاشمر توانسته جزوه کامل از خبرنویسی ساندویچی به قلم ماهان صفایی دریافت کنیم و در نرم افزار قرار دهیم تا در کنار آموزش های استاد ابراهیمی در خبرگزاری پانای خراسان رضوی بتواند منبع خوبی برای دانش آموزان خبرنگار باشد.

رابط خبرگزاری پانا در کاشمر با تشکر از همه افرادی که درساخت نرم افزار کمک کرده اند ادامه داد: سعی کرده ایم که آیتمی در نرم افزار قرار دادیم به عنوان چطور عکس خبری بگیریم که توسط مهدی قاسمی از هنرمندان برجسته کاشمر تهیه شده و قول داده اند که در ادامه نیز به سوالات عکاسی خبرنگاران پاسخ داده و مطالب بیشتری را تدریس کنند.

وی تاکید کرد: باید به این نکته توجه کرد که خبرگزاری پانا می تواند اولین گام برای یک خبرنگار موفق شدن باشد یعنی با فعالیت در آن خود را به بقیه رسانه ها معرفی می کنند و با توجه به اینکه دانش آموزان در سنین یادگیری هستند بهتر مطالب را درک می کنند و می توانند خبرنگاران مطلع تر ی باشند.

این نرم افزار به نام آموزش خبرنگاری و به آدرس lish.ir/20g6 قابل دانلود بوده و به صورت هفته یا ماهانه در وبلاگ اختصاصی که آدرس آن در نرم افزارذکر شده بروزرسانی و مطالب بیشتری در آن منتشر خواهد شد

علاقمندان به خبرنگاری و کسانی که مایلند در این نرم افزار سهیم شوند می توانند مطالب خود را به شماره 09030352748 در شاد ارسال کنند تا پس از بررسی و در صورت امکان در آینده از آنها استفاده شود.

خبرنگار: سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار