علاقه و پشتکار راز موفقیت در تمامی کارهاست

مشهد ( پانا )-دانش آموز افتخار آفرین در رشته ورزشی ووشو از دبیرستان طوبی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مقدس ، روحیه قوی، علاقه و پشتکار را راز موفقیت در تمامی کارها دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
علاقه و پشتکار راز موفقیت در تمامی کارهاست

دینا حاتم وند دانش آموز پایه هفتم دبیرستان دخترانه طوبی در گفت و گو با خبرنگارپانا گفت: از سن کودکی به دلیل اینکه مادرم مربی باشگاه بود، با اشتیاق کامل ورزشکاران را نگاه می کردم و دوست داشتم من هم یک روز به درجات عالی ورزشی برسم، به دلیل علاقه به ورزش و اهمیت داشتن سلامتی، از ۵ سالگی به کلاس ژیمناستیک رفتم تا بتوانم استعداد خود را شکوفا کنم.
وی گفت: با تشویق های خانواده، مربی و اراده ای که داشتم توانستم مدال های کشوری و استانی و ناحیه ای زیادی به دست آورم بعد از چهار سال که ژیمناستیک کار کرده بودم وارد رشته ووشو سبک ساندا شدم، در این رشته هم موفق شدم با رضایت مربی و توانایی در این رشته توانستم به مسابقات استانی راه یابم و مدال اول استان خراسان رضوی را کسب کنم والان به صورت خیلی حرفه ای در این رشته فعالیت می کنم.
این دانش آموز در خصوص رشته ورزشی ووشو برای دختران گفت: ووشو سبک ساندا یکی از پر طرفدار ترین رشته های رزمی است که در دسته سبک های ترکیبی رزمی به شمار می رود . این سبک ترکیب کشتی، کیک بوکس، ژیمناستیک ، کونگ فو و بوکس غربی است.
وی در ادامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مجبور شدم در منزل و گاهی اوقات در باشگاه هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند تمرین کنم، من برای مسابقات کشوری ماه ها و ساعت ها تمرین می کردم و هیچ وقت از تلاش خودم دست نکشیدم.
وی گفت: یکی از آرزو ها و هدفم برای آینده ام رسیدن به سکوی بالاتر ورزشی و راه یافتن به مسابقات جهانی و المپیک است.
حاتم وند در پایان گفت: همه باید به دنبال علاقه خود باشند و با پشتکار و خود باوری به اهداف خود برسند.

خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار