مدیر املاک شرکت عمران و توسعه آذربایجان عنوان کرد:

صدور اسناد مالکیت برای واحدهای تجاری و خدماتی، مهم‌ترین برنامه حوزه املاک است

تبریز ( پانا ) - مدیر املاک شرکت عمران و توسعه آذربایجان از مهمترین برنامه این حوزه برای سال جدید، از صدور اسناد مالکیت برای واحد های تجاری و خدماتی پروژه عتیق و مشروطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
صدور اسناد مالکیت برای واحدهای تجاری و خدماتی، مهم‌ترین برنامه حوزه املاک است

به گزارش امور ارتباطات شرکت عمران و توسعه آذربایجان رضائی مدیر املاک شرکت از مهمترین برنامه این حوزه برای سال جدید ، صدور اسناد مالکیت برای واحد های تجاری و خدماتی پروژه عتیق و مشروطه خبر داد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت حوزه املاک در خصوص تملک و واگذاری در پروژه های عتیق، مشروطه، چوخورلار و میارمیار انجام می پذیرد، افزود: ثبت املاک در زیر سیستم املاک ثبتی شهرداری تبریز، در خصوص مگا پروژه عتیق به پایان رسیده و در پروژه مشروطه در حال اتمام است.

رضائی در خصوص پلاک های ثبتی تملک شده پروژه مشروطه و عتیق گفت: تملک پلاکهای ثبتی در این پروژه در حال اتمام بوده که به زودی تجمیع اسناد و اقدام به تفکیک اسناد برای واحدها انجام خواهد شد. همچنین وضعیت تملک در پروژه چوخورلار که در راستای بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری انجام می گیرد با پیشرفت ۷۰ درصدی در پروژه چوخورلار همراه است که در سال آینده با اتمام تملک وارد فاز احداث برابر با طرح‌های مصوب خواهد گردید.
رضائی اذعان کرد: تمامی املاک و مستغلات شرکت در سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری تبریز در جهت شفاف سازی همانند تمامی مناطق ده گانه و سازمانها و شرکتهای تابع ثبت می شود.
مدیر املاک شرکت عمران و توسعه آذربایجان در پایان با اشاره به تاکید هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت مبنی بر ایجاد ساز و کارهای ارائه خدمات به صورت الکترونیک در حوزه املاک،گفت: یکی از مهمترین اهداف حوزه املاک شرکت عمران و توسعه آذربایجان برای سال جدید ایجاد سیستم بایگانی جامع الکترونیکی است که هدف از ایجاد آن پالایش پرونده های تملک شده و واگذار شده پس از ثبت در سیستم املاک شهرداری خواهد بود، که با استفاده از این سیستم امکان گزارش گیری دقیق و همچنین پالایش پرونده ها به صورت منظم ، یکپارچه و شفاف به وجود آمده و تمامی خدمات ارائه شده نیز به صورت الکترونیکی و از طریق سیستم انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار