۲۵ پرونده مزاحم شغلی در تهران تعیین تکلیف شد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از تعیین تکلیف ۲۵ پرونده مزاحمت شغلی در کمیسیون نهایی بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ پرونده مزاحم شغلی در تهران تعیین تکلیف شد

به گزارش ایرنا از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: در این کمیسیون، پرونده‌های حقوقی مزاحمت‌های شغلی بررسی و تصمیمات جداگانه‌ای در خصوص این مشاغل اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه مزاحمت‌های شغلی اصناف مربوط به ارائه دهندگان خدمات خودرو و ضایعات فروشان بیشترین موارد بررسی شده در این کمیسیون بود، گفت: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها اعضای کمیسیون نسبت به صدور رای تعطیلی یا تمهید واحد صنفی اقدام کردند.

مفاخریان تصریح کرد: کمسیون نهایی بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با حضور زهرا صدراعظم نوری ، رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان مرتبط صبح امروز/ پنجشنبه در دبیرخانه کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون‌شهرداری‌ها برگزار شد.

همچنین رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر نیز در این کمسیون با تاکید بر لزوم ساماندهی صنف باربری در سطح شهر گفت: فعالین در این صنف به ویژه در منطقه ۱۲ و ۱۶، برای ادامه فعالیت خود باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

زهرا صدر اعظم نوری درباره ساماندهی صنف کارواش‌ها در سطح شهر تهران هم اظهار کرد: کارواش‌های فعال در سطح شهر باید ملزم به اتصال سیستم فاضلاب خود به شبکه اگو شهری شوند. بنابراین کارواش‌هایی که در مناطق فاقد شبکه اگو هستند هم باید در مهلت مقرر به شبکه اگو وصل شوند و در غیر این‌صورت تعطیل خواهند شد.

طرح مبارزه با جانوران مضر در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ اعلام کرد: طرح شبانه مبارزه با جانوران مضر شهری در راستای تسریع پاکسازی محیط زیست از آلودگی موش ها در کنار فعالیت های روزانه آغاز شده است.

مجید صبوری روز پنجشنبه در این باره گفت: به منظور تسریع و سهولت اجرای این طرح، کلیه انهال و مسیل های محدوده منطقه طی فعالیت های روزانه اکیپ های ویژه کنترل و ۱۲۵۰ منفذ فعال شناسایی شده است.

وی با اشاره به تدوام این طرح تا پایان سال ادامه داد: اکیپ های مبارزه با جانوران مضر شهری به منظور کاهش مخاطرات زیست محیطی استفاده از سم، برای اتلاف موش ها به تفنگ های بادی مجهز شده اند.

صبوری در تشریح فعالیت های روزانه شناسایی کلونی ها و مبارزه با موش ها نیز اعلام کرد: این فعالیت در قالب طرح استقبلا از بهار و با هدف کنترل جمعیت این جانوران مضر در محورهای آلوده نواحی یک، دو و سه در حال انجام است.

به گفته معاون شهردار منطقه ۱۹ اجرای کامل عملیات تلفیقی اعم از عملیات شیمیایی، مکانیکی و فیزیکی، احداث پایگاه های اطلاع رسانی و آموزش چهره به چهره به شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات اجرایی برای تأثیرگذاری بیشتر در فواصل زمانی مختلف در طول طرح هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار