مرحله نهایی مسابقات ملی مناظره دانش آموزی استان یزد برگزارشد

یزد (پانا) - مرحله نهایی مسابقات ملی مناظره دانش آموزی استان یزد در محل سینما دانش آموز بین 2 گروه راه یافته پسران ناحیه 2 یزد و شهرستان مروست و 2 گروه دختران ناحیه 1 یزد و شهرستان ابرکوه  با موضوع تاثیر محتوای کتب درسی بر تربیت دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی مسابقات ملی مناظره دانش آموزی استان یزد برگزارشد

منصور کریمی، رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد، ضمن عرض خوش آمد به حضار و دانش آموزان بیان کرد: این مسابقات در سطح کشور برگزار شد و استان یزد نیز امسال خود را به این قافله رساند.

وی افزود: بی شک این مسابقات نتایج و آثار مثبتی را در پی خواهد داشت و منجر به رشد مثبت شخصیت دانش آموزان و مطالبه گری و تقویت قدرت سخنوری آنان می شود.

در ادامه منیره کاردان، رئیس جلسه مسابقات در استان بیان کرد: این سری از مسابقات در استان یزد در راستای مسابقات ملی مناظره دانش آموزی برای اولین بار در استان یزد برگزار شد که بسیار مفید واقع شده و پیامدهای ارزشمندی از جمله تقویت حس مطالبه و تقویت قدرت و فن سخنوری را در پی داشته است.

وی افزود: امید است که دانش آموزان، با مشارکت فعال خود در زمینه های مختلف اجتماعی و آموزشی در عرصه زندگی علمی-اجتماعی خود به موفقیت و کامیابی روز افزون دست یابند.

در ادامه حسین علی ملانوری معاونت پرورشی اداره کل آموزش وپرورش بیان کرد: شروع این مسابقات در استان و بحث و مناظره زمینه ساز رشد اجتماعی دانش آموزان خواهد بود و نتایج مثبتی را در بر خواهد داشت.

وی افزود: امید است تیم های برگزیده این مسابقات که از استان راهی مسابقات کشوری می شوند قوی تر وشایسته تر از مسابقات استانی ظاهر شده و مدافعان خوبی برای دفاع از کیان دانش آموزی استان باشند و زمینه رشد و منابع انسانی آموزش وپرورش هر چه بهتر از پیش فراهم شود.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات تیم دختران از شهرستان ابرکوه و تیم پسران از ناحیه 2 استان یزدبه مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار