رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز خبر داد :

بیش از 5000 تن کالای اساسی در ایام پایانی سال در کرج توزیع شد

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از توزیع برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب در ایام پایانی سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 5000 تن کالای اساسی در ایام پایانی سال در کرج توزیع شد

رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز ضمن اعلام این خبر گفت: از چند ماه گذشته تدابیر لازم جهت جذب و توزیع کالاهای اساسی مرتبط با ایام پایانی سال، اتخاذ شده است.

بنا به گفته این مقام مسئول، برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد از جمله اقلامی است که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار راهی بازار شده است.

وی با اشاره به قیمت‌ مصوب این کالاها برای مصرف‌کنندگان گفت: برنج وارداتی با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار و 500 تومان، شکرخانوار با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و 700 تومان، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم پانزده هزار و 500 تومان، مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار و 400 تومان و قند با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار و 500 تومان در استان در حال توزیع است.

رئیس سازمان صمت البرز با اشاره به مراکز توزیع افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میادین شهرداری، واحدهای صنفی منتخب و شرکت‌های تعاونی از جمله مراکزی هستند که در توزیع این اقلام نقش دارند.

ربیعی در ادامه اظهارکرد : یک هزار تن برنج وارداتی، دو هزار و 106 تن شکر خانوار، یک هزار تن شکر صنفی و صنعتی، 995 تن روغن مایع، 71 تن گوشت قرمز منجمد، 300 تن مرغ منجمد در حال جذب، صدور حواله و توزیع است که در صورت نیاز این میزان افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه اضافه کرد: این اقلام از طریق مباشرین و شبکه های توزیع منتخب معرفی شده و توسط فرمانداران شهرستان بعنوان رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان ها توزیع می شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان البرز در پایان بیان کرد: علاوه بر توزیع پنج هزار و 472 تن کالای اساسی، بازرسین ما نیز در قالب گشت های ویژه طرح نوروزی، وضعیت بازار را بصورت روزانه رصد کرده و با متخلفین در چارچوب قانون برخورد می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار