مدیر خیر مدرسه‌ای در رودهن برای دانش آموزان نیازمند گوشی و تبلت تهیه کرد

رودهن (پانا) - مدیرمدرسه امام حسن مجتبی (ع) آموزش و پرورش رودهن با همکاری خانواده، دوستان و همکاران اقدام به خرید دو دستگاه تبلت و پنج گوشی تلفن همراه کرد و آنها را به امانت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر خیر مدرسه‌ای در رودهن برای دانش آموزان نیازمند گوشی و تبلت تهیه کرد

مریم داوودی مدیرمدرسه امام حسن مجتبی (ع) آموزش و پرورش رودهن یکی از این انسان‌های نیکوکار و بزرگ است که وقتی نیاز دانش‌آموزان روستای مهرآباد رودهن را دید ساکت ننشست و با همکاری خانواده، اقوام و دوستان و همکاران اقدام به خرید دو دستگاه تبلت و پنج گوشی تلفن همراه کرد و آنها را به امانت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دادند.

او در گفت و گو با پانا گفت: بعضی از خانواده‌های این دانش‌آموزان سواد تحصیلی ندارند تا بتوانند کمک آموزشی فرزندان خود باشند و از نظر اقتصادی هم در سطح پایین قرار دارند و قشر ضیف جامعه محسوب می‌شوند و فرزندان آنها برای امرار معاش‌ خود و خانواده مجبور به کار هستند.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) آموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: از مسئولان امر انتظار همراهی در این راه خیر را دارم و امیدوارم در کنار مسئولان و سایر افرادی که توان مالی دارند ما را همراهی کنند و دانش آموزانی را که ما نتوانستیم برایشان گوشی یا تبلت تهیه کنیم، آنها تهیه کنند، چرا که دانش‌آموزانی را می‌شناسیم که برای تحصیل و آموزش هنوز نیاز به گوشی یا تبلت دارند.

خبرنگاردانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار