کاظمی تاکید کرد

ایجاد فضای خوانش بیانیه گام دوم انقلاب در کتب درسی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد باید برای سال تحصیلی آینده فضای خوانش بیانیه در کتب درسی ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۱۶۹۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضای خوانش بیانیه گام دوم انقلاب در کتب درسی

علیرضا کاظمی در جلسه شورای سیاستگذاری بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه سمپاد نقطه قوت نظام تعلیم و تربیت است و باید کار فرهنگی در این مدارس صورت گیرد اظهار کرد: مهم ترین و اولین محور اشاره شده از سوی مقام معظم رهبری در 7 محور بیانیه گام دوم انقلاب علم و پژوهش است لذا سمپاد باید کار ویژه ای در این باره کند.

وی تاکید کرد باید برای سال تحصیلی آینده فضای خوانش بیانیه در کتب درسی ایجاد شود.

لزوم داشتن سرفصل آموزشی مشخصی برای فرهنگیان و معلمان

حسین تاریخی در ادامه این جلسه گفت: ما در دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که مواجهه با بیانیه پررنگ شود همچنین باید نسبت به جامعه وسیع آموزش و پرورش خط عملیاتی خوبی را طراحی کنیم.

تاریخی ادامه داد: تولیدات خوب محتوایی در اختیار داریم و نیازمند پشتیبانی برای تکثیر این موارد هستیم که سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می‌تواند در این باره به ما کمک کند.

به گزارش پانا، دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان بیان کرد: درباره مساله خوانش بیانیه باید تلاش بیشتری کنیم تا قشر جامعه در مواجه با بیانیه تصویر شفافی داشته باشند. در دوره‌های ضمن خدمت لازم است موضوع بیانیه آورده شود تا سرفصل آموزشی مشخصی برای فرهنگیان و معلمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان باید یاوران گام دوم را از بدنه دانشجومعلمان داشته باشیم تا در استان‌ها فعالیت داشته باشند. دانشجومعلمان سرمایه آموزش و پرورش هستند و قابلیت این موضوع را نیز دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار