اولین دوره مسابقه ملی مناظره دانش آموزی در آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی عنوان کرد اولین دوره مسابقات مناظره ملی دانش آموزی استان با شرکت 8 تیم دختران و 6 تیم پسران در ارومیه و شهرستانها به صورت ویدیو کنفرانس و غیرحضوری آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقه ملی مناظره دانش آموزی در آذربایجان غربی آغاز شد

حسین عباس زاده روز یکشنبه در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر افزود: در این مسابقات تیمهای مناظره کننده به تعداد چهار نفر اعم از محقق و مناظره کننده به رقابت با هم می پردازند.

وی ادامه داد: سرپرستی این تیمها را مربیان تشکیلاتی تشکیل داده و داوران نیز از بین مربیان تشکیلاتی و معاونان پرورشی مناطق مختلف آموزشی استان هستند.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: این دوره از مسابقات دانش آموزی به مدت 2 هفته در استان ادامه دارد و برگزیدگان به فینال مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای ارتقای مهارتهای اجتماعی دانش آموزان به ویژه مهارت تفکر نقادانه و سخنوری و توسعه فرهنگ گفت و گو و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط های آموزشگاهی توسط سازمان دانش آموزی برگزار می شود.

عباس زاده ادامه داد: استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدرسه، برگزاری امتحانات غیرحضوری در شرایط کرونایی، حذف کنکور، تنوع مدارس در ایران، تنوع و گسترش تشکلهای سازمانهای دانش آموزی، گسترش موسسات علمی و آموزشی و کتابهای کمک اموزشی، اثربخشی تربیتی محتوای مهارتهای تشکیلاتی موجود، اعمال محدودیت برشبکه های اجتماعی غیر بومی و تاثیر محتوای کتاب های درسی در تربیت دانش آموزان از جمله موضوعات مطرح برای این مسابقات مناظره ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار