فرماندار اسلامشهر:

تشکیل کمیته فرهنگی ویژه انتخابات و مقابله با ویروس کرونا در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، کمیته فرهنگی انتخابات در شهرستان اسلامشهر از تمامی ظرفیت‌ها جهت تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته فرهنگی ویژه انتخابات و مقابله با ویروس کرونا در اسلامشهر

مسعود مرسلپو فرماندار اسلامشهر،در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: این کمیته فرهنگی با عضویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و اداره اوقاف و امور خیریه فعالیت خواهند کرد.

او با بیان اینکه استفاده از چهره‌های شاخص در حوزه‌های مختلف در امر فرهنگ‌سازی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا موثر خواهد بود، افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم کرونا و حفظ سلامتی مردم در شب عید همه مدیران دستگاه‌های ذیربط شهرستان باید به صورت جهادی در صحنه حضور داشته باشند و آماده باش کامل باشند.

فرماندار اسلامشهر همچنین به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در هفته‌های اخیر شاهد هستیم که رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در تلاش هستند تا با ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند.

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، کمیته فرهنگی انتخابات باید از تمامی ظرفیت‌ها جهت تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کند.

مرسلپور با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای خانواده‌ها ایجاد کرده است، ادامه داد: در حوزه احسان و نیکوکاری نیز امسال وظیفه مضاعفی بر عهده همه ماست و باید تلاش کنیم تا حمایت مناسبی با مشارکت مردم، خیرین، دستگاه‌ها اجرایی و موسسات خیریه از خانواده‌های کم برخوردار شهرستان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار