مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر:

تربیت اولویت و اساس پرورش انسان مسئول و متعهد است

گلستان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در نشست هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی عنوان کرد همه معلم ها در هر عنوان ابتدا باید یک معلم تربیتی باشند و تربیت اساس پرورش انسان مسئول است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اولویت و اساس پرورش انسان مسئول و متعهد است

نشست هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی با حضور معاون پرورشی و تربیتی و رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس دانش آموزی کشوری و قربانعلی بذرافشان مدیریت آموزش و پرورش در شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در این نشست قربانعلی بذرافشان، مدیریت آموزش و پرورش آزادشهر، ضمن تبریک هفته فعالان عرصه تربیت از مریم سلطانی رییس سازمان دانش آموزی استان گلستان تشکر کرد و گفت: همه معلم ها در هر عنوان در گام اول باید یک معلم تربیتی باشند. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آموزش بدون پرورش یک نسل را تباه می کند.

در ادامه مریم کهساری، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان آزادشهر ضمن تبریک به دانش آموزان مجلس دوره دهم بیان کرد: سرمایه هر کشور نخبگان علمی و دانشگاهی آن هستند. در به دست آوردن قله های علم و دانش نهایت تلاش خود را کرده وآن را جزو محورهای اصلی زندگی قرار دهید.

وی همچنین به بیان نکته ای دلنشین از امام جمعه خوجملی اشاره کرد و گفت: بهترین اخلاق این است که درباره دیگران خیرخواه باشیم‌.

سلطانی رییس سازمان دانش آموزی استان گفت: شهرستان آزادشهر در همه عرصه های تربیتی، پرورشی و آموزشی جزو شهرستانهای برتر استان است.

وی همچنین مریم کهساری را به عنوان بازوی توانمند مدیریت آموزش وپرورش شهرستان آزادشهر معرفی کرد و حمایت بی دریغ وی را نشان دهنده اعتقاد او به مهارت آموزی دانش آموزان در سطح مدارس دانست.

سلطانی افزود: امسال بر این شد که در شهرستان ها هم مجلس دانش آموزی در دو قسمت دختران و پسران برگزار شود که شامل گروه های25 نفره است که تصمیم بسیار ارزنده ای در سطح کشور محسوب می شود.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی، نماینده 16هزار دانش آموز شهرستان آزادشهر هستند و باید زبان گویای آن ها باشند. همچنین نمایندگان باید با توجه به دغدغه های دانش آموزان، آن موضوعات را متوجه شوند و پیگیری کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی در انتهای سخنانش گفت: بسنده به نقد کردن اصلا شایسته نیست. چیزی که باید مدنظر شما باشد و همواره پیشنهاد داشته باشید و مطالبه گر باشید چرا که شما به عنوان مشاور مدیر آموزش وپرورش شهرستان هستید. در انتها تشکر می کنم ازحوزه پرورشی استان و تمام مربیان زحمت کش و دلسوز پیشتازان در سطح استان که مادرانه برای دانش آموزان تلاش می کنند.

در انتهای این نشست، سید خلیل حسینی معاون پرورشی و تربیتی ادره کل گفت: ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و سپاس از زحمات مربیان و معاونان پرورشی بر لزوم تقویت برنامه های دانش آموز محور و نهادینه کردن برنامه های تربیتی در شرایط کرونا تاکید کرد.

این همایش با برنامه های متعدد سخنرانی و‌ اجرای مهارتهای دانش آموزی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار