افتخاری دیگر از دانش آموز بهارستانی در کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران

بهارستان یک(پانا)- مقاله علمی‌ پژوهشی دانش‌آموز پژوهنده، مهدی تیموری، از پژوهش‌سرای پسرانه شهیدشهریاری، با راهنمایی و مساعدت دکتر سیدرضا نعیمی جزو ۹ مقاله برتر بصورت سخنرانی در بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران در بین ۳۶ کشور شرکت‌کننده قرار گرفت و در روز اول کنگره بین‌المللی، در برابر هیات داوران متشکل از ۶ تن از مشاهیر برجسته زیست‌شناسی دنیا ارائه و مورد تحسین و تشویق همگان واقع شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخاری دیگر از دانش آموز بهارستانی در کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به پانا گفت: پژوهش، زیربنای اصلی پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم در حوزه آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت و الگوی توسعه جامعه در همه ابعاد از حساسیت، نقشی ظریف و حیاتی برخوردار است.

او افزود: آموزش و پرورش به عنوان تربیت‌کننده و آموزش سرمایه‌های انسانی خلاق و پژوهشگر باید با تلاش مضاعف درحوزه پژوهش، دانش‌آموزان را به سوی پژوهش محوری البته با حمایت همه جانبه از آنان سوق دهد.

درختی، معاون متوسطه ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تبریک به جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش‌آموزان، گفت: در این همایش در کنار ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری در زمینه‌های مختلف علوم زیستی، نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی به‌منظور بحث و تبادل نظر بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدید و چشم‌اندازهای آن‌ها و همچنین کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار شد که با افتخار مقاله علمی‌ پژوهشی دانش‌آموز پژوهنده مهدی تیموری از پژوهش‌سرای پسرانه دانشمند شهید شهریاری بهارستان یک توسط این کنگره ملی پذیرفته شد.

او این‌موفقیت ارزنده را که نشان توان علمی و ذهن پویای دانش آموزان منطقه بهارستان است را به فرهنگیان و دانش آموزان بهارستان تبریک گفت و افزود: امید است شاهد موفقیت های بیشتر این عزیزان‌ باشیم.

قبادی، مدیریت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پسرانه دانشمند شهید شهریاری گفت: امروزه تحقیق و پژوهش در کنار آموزش یکی از اهداف بسیار مهم پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه کارشناسان پژوهش و آزمایش در هدایت، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه پژوهشگری در میان دانش‌آموزان نقش موثری دارند تا انگیزه تحقیق و روش‌های درست پژوهش در آنان نهادینه شود.

شایان ذکر است بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران در راستای نیل به اهداف سند ششم توسعه علمی کشور و نقشه جامع علمی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین پژوهشگران و دانشمندان علوم زیستی در سطح ملی و بین‌المللی و با شعار «زیست‌شناسی یکپارچه، همگرایی برای توسعه پایدار» در روزهای ۲۸ بهمن الی ۱ اسفند برای اولین بار به صورت مجازی با همکاری دانشگاه سمنان و انجمن زیست‌شناسی ایران برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار