نقش مربیان تربیتی، هدایت و شکوفا کردن فطرت الهی انسان ها است

تهران ( پانا )- انوشیروان رضایی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته تربیت اسلامی بر نقش و جایگاه والای معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و مشاوران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش مربیان تربیتی، هدایت و شکوفا کردن فطرت الهی انسان ها است

جلسه ستاد گرامیداشت سالروز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی منطقه 18 با حضور محمد احسانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه پرورشی با هدف یادآوری مجاهدت های شهیدان باهنر و رجایی و قدردانی از همکاران صدیق حوزه پرورشی تشکیل شد.

در این جلسه، محمد احسانی از زحمات همکاران حوزه پرورشی در مدارس و منطقه تجلیل و قدردانی کرد.

وی ضمن تاکید بر توجه به اصالت بخشی فعالیت های پرورشی در راستای شکوفایی استعدادهای چندجانبه دانش آموزان، توصیه کرد: زمینه های لازم برای برگزاری تقدیر شایسته و مطلوب از همکاران گرامی، فعالان و پیشکسوتان نهاد مقدس پرورشی فراهم شود.

انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک این ایام گفت: نهاد مقدس امور تربیتی با اهداف اعتقادی - تربیتی شهیدان باهنر و رجایی شکل گرفت و امروز باید بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اهداف خویش را پیگیری کند.

وی افزود: نقش مربیان تربیتی هدایت و شکوفا کردن فطرت الهی انسان هاست و برنقش و جایگاه والای معاونان پرورشی، مربیان تربیتی و مشاوران توانمند تاکید کرد.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه هر ساله مراسم بزرگداشت هفته تربیت اسلامی حضوری برگزار می شود، امسال زیست بوم جدیدی ایجاد شده که ما سعی بر این داریم به طور شایسته از همکاران این حوزه قدردانی کنیم.

در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های متنوع تربیتی و فرهنگی بیان کردند و برنامه های هفته تربیت اسلامی منطقه مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار