مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع تشکل‌های دانش‌آموزی:

امروز باید نقش مرجعیت مدرسه و معلم، تقویت و احیا شود

نیشابور (پانا) - آئین تجلیل و گفتگوی معاونان پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور از سال 85 تاکنون با حضور نمایندگان تشکل های دانش آموزی شهرستان نیشابور در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز باید نقش مرجعیت مدرسه و معلم، تقویت و احیا شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، گفت: حوزه پرورشی و امور تربیتی دارای ماهیت خاص خود است و به عنوان یک جریان دائمی باید به آن نگاه شود. تربیت به دلیل ماهیتی که دارد در تمامی برنامه های درسی مستتر و دائمی است و آموزش و پرورش پس از انقلاب تلاش خود را معطوف داشته است که این حوزه را به اوج شکوفایی برساند.

علیرضا کلیدری افزود: بهترین یادگیری زمانی اتفاق می افتد که ما در موقعیت یادگیری قرار بگیریم. شما دانش آموزان در تشکل هایی قرار گرفته اید که با یک نگاه عمیق به تعلیم و تربیت، جریان ساز هستید. ما باید مسائل تعلیم و تربیت را جامع بنگریم، روابط علت و معلولی را بررسی کرده و عمیق بیندیشیم و در کارمان، انعطاف را چاشنی کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به یکی از اهداف سند تحول بنیادین، مدرسه را کانون تربیتی محله معرفی کرد و ادامه داد: امروز باید نقش مرجعیت مدرسه و معلم تقویت و احیا شود تا به تبع آن خیلی از مشکلات موجود برطرف شود.

در این جلسه، احمد هلالیان، سید مهدی قاضی، مهدی حاجتمند، اسماعیل سلیمانی، مجید شورورزی و علی ابوالفضلی به عنوان معاونان پرورشی آموزش و پرورش در 15 سال اخیر ایراد سخن کرده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار