معلم فلاورجانی سه عدد گوشی هوشمند به دانش آموزانش هدیه داد

فلاورجان(پانا)- معلم پایه اول دبستان ابرار فلاورجان برای 3 نفر از دانش آموزانش گوشی هوشمند خریداری کرد تا از آموزش مجازی و درس و مدرسه عقب نمانند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم فلاورجانی سه عدد گوشی هوشمند به دانش آموزانش هدیه داد

این روزها قیمت گوشی و تبلت آنقدر بالا رفته است که بسیاری از خانواده‌ها قدرت خرید آن را ندارند و یا اینکه باید از گوشی والدین خود استفاده کنند و فرزندان آنها از تحصیل محروم می‌شوند.

کرونا بار دیگر مشکلات و محرومیت ها را نمایان کرد و حالا نیز برخی از دانش‌آموزان که خانواده آنها بنیه مالی قوی ندارند برای حضور در کلاس‌های مجازی با مشکلات جدی روبرو شده‌اند.

در این مدت، جامعه فرهنگیان تلاش کرده است تا دانش‌آموزان از آموزش عقب نمانند؛ این موضوع با انتشار اخبار و مطالب متعدد از معلمانی که در این روزها برای تداوم آموزش از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، اثبات شده است.

بیماری کرونا با همه بدی هایی که با خود دارد باعث شد تا زیبایی های شغل معلمی به نمایش گذاشته شده و امروز شاهد ایثار و فداکاری معلمی هستیم که برای دانش آموزانش گوشی تهیه کرد تا از آموزش بازنمانند.

عزت شاهنظری آموزگار نیک‌اندیش و فداکار پایه اول دبستان ابرار فلاورجان برای این‌ که بتواند همه دانش آموزان کلاس خود را در آموزش‌های مجازی پوشش دهد، اقدام به تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزانی که گوشی نداشته اند، کرده است.

شاهنظری، با 21 سال سابقه تدریس در گفت‌وگو با پانا گفت: در ابتدا کار تدریس را از نهضت آغاز کردم و سپس استخدام آموزش و پرورش شدم و از ابتدای استخدام در پایه اول افتخار تدریس داشتم.

معلم فداکار دبستان ابرار افزود: از سال گذشته که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد و مدارس تعطیل شد، یک اتفاق غیرمنتظره بود و قابل پیش بینی نبود و هیچ برنامه و راهکاری از قبل پیش بینی نشده بود و این امر باعث نگرانی معلمان و خانواده ها شده بود.

شاهنظری در ادامه اظهار کرد: با همه مشکلات موجود و حسایست آموزش در پایه اول مقرر شد آموزش دانش آموزان در فضای مجازی انجام شود. از همان ابتدای تشکیل گروه متوجه شدم 3 نفر از دانش آموزانم در کلاس آنلاین حضور ندارند. با پیگیری های صورت گرفته و تماس با خانواده این دانش آموزان متوجه شدم که از لحاظ مالی دچار مشکل هستند و قادر به تهیه گوشی هوشمند نیستند. بنابراین تصمیم گرفتم از طرق مختلف و با کمک دوستان برای این 3 دانش آموز گوشی هوشمند تهیه کنم. به لطف خدا و همراهی دوستان، 3 عدد گوشی برای دانش آموزانم خریداری کردم و در اختیار آنان قرار دادم تا از آموزش باز نمانند به لطف خداوند سال تحصیلی گذشته را با موفقیت سپری کردند و امسال در پایه دوم مشغول به تحصیل هستند.

این معلم فداکار و نیکوکار در پایان خاطرنشان کرد: وقتی گفته می‌شود معلمی شغل انبیاست یعنی معلم مسئولیت سنگینی برعهده دارد و ما در برابر این دانش آموزان مسئول هستیم و این کار را بدون هیچ منتی وظیفه خود می‌دانم. امیدوارم توانسته باشم با این حرکت کوچک، دل دانش آموزانم را شاد کرده باشم و آنچه ماندگار است خدمت برای خدا و بندگان خداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار