نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد:

شخصیت فرهنگی ، تربیتی و اجتماعی یک انسان در دوران دانش آموزی شکل می گیرد

یاسوج (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج در دیدار کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و آموزش و پرورش به مناسبت هفته تربیت اسلامی عنوان کرد شخصیت فرهنگی ، تربیتی و اجتماعی یک انسان در دوران دانش آموزی شکل می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت فرهنگی ، تربیتی و اجتماعی یک انسان در دوران دانش آموزی شکل می گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه دانش آموز اگر هویت ملی و غیرت دینی خود را از دست بدهد راحت تسلیم می‌شوند گفت: اگر دانش آموزان ما هویت دینی و ملی اسلامی خودشان را از دست بدهند نمی‌توانند تحولی عظیم رقم بزنند و انقلابی با این شاخص‌ها به وجود بیاورند که دنیا را تحت تأثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: فضای امروز و فضای مجازی باعث شده دانش آموزان مانند گذشته راحت اطاعت پذیری نداشته باشند که این موضوع در عمل و ظیفه ما راسنگین تر می کند و باید متناسب این هجمه ها، حمله ها و فضاهای مجازی برنامه هایمان را توسعه بدهیم و کیفیت ببخشیم.

حسینی گفت: اگر در مسیر آموزش حرکت می‌کنیم آن آموزش باید منتج به یک تربیت دینی شود و آن هم مقدمه ای باشد برای آرامش انسان تا بتواند در پناه آرامش به معرفت برسد و خدای خود را بشناسد .

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان گفت: رسالت شما بسیار بزرگ است و همه باید شما را در این امر خطیر و بزرگ کمک کنند .

حسینی اظهار کرد: همه سرمایه های ما از حوزه آموزش و پرورش می‌گذرد اگر بخواهیم در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی توسعه و بالندگی داشته باشیم باید آموزش و پرورش قوی داشته باشیم.

تشکل های دانش آموزی بازوان توانمند معاونت پرورشی هستند

در ابتدای این دیدار معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه چهار تشکل دانش آموزی اجازه فعالیت در حوزه آموزش و پرورش را دارند، گفت: تشکل سازمان دانش آموزی، هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی چهار تشکلی هستند که از شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز دارند به صورت رسمی در مدارس فعالیت کند.

سید بهاء الدین ملک حسینی گفت: این تشکل ها بازوان توانمند معاونت پرورشی در اجرای برنامه‌ها هستند و قریب به ۸۰ تا ۹۰ درصد از دانش‌آموزان عضو این تشکل ها هستند .

ملک حسینی افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا مجبور شدیم آموزش را به شکل مجازی و نیمه حضوری در مدارس اجرا کنیم، با این روند نیز هیچ برنامه‌ای را تعطیل نکرده ایم و تمام برنامه ها در حوزه آموزش و پرورش اجرا شد .

وی گفت : امسال سازمان دانش آموزی رتبه اول کشور را در جذب اعضا کسب کرد و در حوزه قرآن، عترت و نماز ۱۲ رتبه کشوری را بدست آوردیم .

معاون پرورشی وفرهنگی استان با بیان اینکه امکانات ما در سطح استان های دیگر نیست اما استعدادها خوب و نیروهای پای کار و دلسوزی در سطح استان داریم، افزود: آموزش و پرورش نیاز به کمک دارد و نیاز است بقیه دستگاهای فرهنگی در آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار