مراسم تجلیل از مدیران فعال و تیم تولید محتوای الکترونیک پیش‌دبستانی ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - مراسم تقدیر از مدیران فعال و تیم تولید محتوای الکترونیک پیش‌دبستانی با حضور مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مدیران فعال و تیم تولید محتوای الکترونیک پیش‌دبستانی  ناحیه یک ری

لیلا نورعلی کارشناس ارزیابی عملکرد پیش‌دبستانی در گفتگو با پانا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان با هدف جذب و حضور حداکثری نوآموزان و ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت‌آموزشی و رشد همه‌جانبه دوران کودکی و یادگیری پیش‌نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش مجازی در شبکه شاد، مراسم تقدیر از مدیران فعال و تیم تولید محتوای الکترونیک در ناحیه یک ری به عمل آمد.

او افزود: در ابتدای این جلسه محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، صحبت‌هایی در خصوص اهمیت دوره پیش‌دبستانی و آموزش نوآموزان در فضای مجازی گفت و از کلیه عوامل مجری این طرح تقدیر و تشکر کرد و در ادامه موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی از مساعدت و همراهی مدیران در امر ثبت‌نام و جذب حداکثری نوآموزان و زحمات مربیان پیش‌دبستانی در تولید محتوای آموزشی تقدیر کرد.

نورعلی تصریح کرد: در این جلسه، گزارشی از روند اجرای طرح و اقدامات انجام شده و آمار ثبت‌نام نوآموزان ارائه شد و به استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی جهت افزایش نرخ جذب اشاره شد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار