یکشنبه و دوشنبه بارشی در انتظار اصفهان

اصفهان(پانا) - کارشناس پیش بینی آب و هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت از بعدازظهر روز یکشنبه با گذر موج ناپایدار افزایش ابر و از اواخر وقت یکشنبه بارش برف و باران در غرب و جنوب آغاز و در روز دوشنبه ادامه خواهد شد و در سایر مناطق بارش با شدت کمتر در روز دوشنبه پیش بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
یکشنبه و دوشنبه بارشی در انتظار اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، آسیه آقایی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان در امروز و فردا است؛ براین اساس آسمان قسمتی تا نیمه ابری و مه‌صبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی آب و هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از بعدازظهر روز یکشنبه با گذر موج ناپایدار افزایش ابر و از اواخر وقت یکشنبه بارش برف و باران در غرب و جنوب آغاز و در روز دوشنبه ادامه خواهد شد و در سایر مناطق بارش با شدت کمتر در روز دوشنبه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: در 24 ساعت آینده بیشینه دما اصفهان 11 درجه و کمینه دما منفی دو درجه خواهد بود و پوپانان با 15 درجه و فرودگاه شهید بهشتی با منفی 7 به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار