اجرای برنامه سنتور نوازی دانش آموزان پایه اول ابتدایی از آموزشگاه دکتر حافظی در ویژه برنامه میلاد امام علی منطقه 10

تهران( پانا)- به مناسبت سالروز مولود کعبه علی ( ع) و گرامیداشت روز پدر، دانش آموزان مستعد مدارس ابتدایی منطقه 10 به اجرای برنامه های مخصوص خود پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه  سنتور نوازی  دانش آموزان پایه اول ابتدایی از آموزشگاه دکتر حافظی در ویژه برنامه میلاد امام علی منطقه 10

در این مراسم که با حضور مدیر، معاونان و کارکنان آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، ابتدا مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ضمن تبریک میلاد آن حضرت، به بیان ویژگی های اخلاقی ایشان پرداخت و سپس با اشاره به مصادف شدن ایام میلاد امام علی با سالروز امور تربیتی بر اهمیت نقش امور تربیتی و سازندگی این نهاد مقدس در شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی دانش آموزان تاکید کرد.

وی با یادآوری نقش تربیتی مولا علی (ع)، در هدایت انسان ها، جملات ارزشمند و موثر امام در کتاب نهج البلاغه را به عنوان الگو و چراغ راه همه انسان ها به ویژه دانش آموزان ایران اسلامی معرفی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه دست اندرکاران امر تربیت و پرورش با استناد به مفاهیم پر قدرت این کتاب ارزشمند و کم نظیر بتوانند نقش موثری در تربیت کودکان و دانش آموزان این مرز و بوم داشته باشند.

در ادامه حجه الاسلام دهقان، فعال تربیتی و معاون پرورشی یکی از مدارس منطقه به بیان ویژگی های اخلاقی امیرالمومنین علی (ع) پرداخت.

در این مراسم گروه سرود صاحب الزمان به اجرای سه سرود بسیار زیبا در باب میلاد امام علی(ع) پرداخت. همچنین دانش آموز محمد مهدی هاشمی و محمدرضا اصغری، از آموزشگاه ابتدایی دکتر حافظی به ترتیب به اجرای دکلمه ای زیبا در وصف امام المتقین علی(ع) و سنتور نوازی دلنشینی پرداختند که مورد توجه و تشویق های بی امان حضار قرار گرفتند.

لازم به یادآوری است که در پایان این مراسم به رسم یادبود و به منظور تشویق این دانش آموزان مستعد و خلاق هدایایی از طرف مدیریت آموزش و پرورش منطقه به آنها اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار