درنشست صمیمانه نمایندگان مجلس دانش آموزی با مسئولان آموزش و پرورش منطقه ۱۰ انجام شد؛

بررسی مسائل حوزه‌های آموزشی و پرورشی مدارس

تهران( پانا)- نشست صمیمانه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش منطقه 10 با اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی دختران و پسران منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مسائل حوزه‌های آموزشی و پرورشی مدارس

به مناسبت هفته تربیت اسلامی سه نفر از اعضاء مجلس دانش آموزی به نیابت از نمایندگان مجلس مذکور با مدیران ارشد آموزش و پرورش منطقه دیدار و گفت و گو کردند. در این نشست صمیمانه غلامعلی ارغوانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، فاطمه حقانی؛ معاونت پرورشی و محمد رضا حبیبی معاونت آموزشی و مرتضی قدکیان مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 10 حضور داشتند. در ابتدای این گفتگو، ارغوانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی گفت: یکی از ارکان اصلی آموزش و پرورش در کشور عزیزمان ایران دانش آموزان هستند و همه عوامل و دست اندرکاران آموزشی و پرورشی به دنبال ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد ها و توانایی های مختلف دانش آموزان هستند.

وی افزود: به نوعی می توان گفت که همه در خدمت دانش آموزان هستیم تا بتوانیم بستر رشد این عزیزان را در همه زمینه ها فراهم آوریم چرا که این سرمایه گذاری بسیار ارزشمند است از این روی که آینده همه ایرانیان در دستان کوچک این فرزندان خواهد بود بنابراین همه عوامل آموزشی و پرورشی باید قدر این لحظات خدمت را دریابند و سعی وافری در جهت شکوفاتر کردن هر بیشتر استعدادها و ایجاد زمینه رشد فرزندان دلبندمان را فراهم کنند.

ارغوانی خطاب به اعضای مجلس دانش آموزی اضافه کرد: که ما نیاز داریم شما عزیزان در ساحت های مختلف از ما مطالبه گری داشته باشید زیرا بر اساس سند تحول بنیادین که طرحی جامع و کامل است و تمام نیازهای مختلف دانش آموزان مورد توجه قرار داده است، رشد و تربیت دانش آموزان در تمام ابعاد و ساحت ها مورد توجه و تاکید قرار گرفته است، از جمله بعد اعتقادی، عبادی، علمی، زیستی، هنر و زیبا شناختی و... بنابراین شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان منطقه موظف هستید که دراین زمینه ها به یک اشتراکی برسید و درخواست ها و نقطه نظرات مختلف خود را به سمع و نظر مدیران آموزشی و پرورشی منطقه برسید.

وی افزود تمام هدف و هم و غم ما در آموزش و پرورش این است که دانش آموز خود بتواند حل مسئله کند، نقاد و منتقد باشد، نقطه نظرات خود را بیان کند و از این رهگذر رشد کند و این امر در گرو این است که تمامی عناصر و عوامل آموزشی اعم از مدیران، بخش آموزش، حوزه تربیت، انجمن اولیاء و دانش آموزان بتوانند نقش خودشان را به خوبی ایفاء کنند.

در ادامه جلسه دانش آموزان کلانتری، نصیری، عباسی نمایندگان مجلس دانش آموزشی پسران و دختران منطقه 10 ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شرایط آموزشی و پرورشی مدارس به بیان نقطه نظرات مختلف و متنوع خود در این زمینه ها پرداختند و پیشنهاد های خود را به عنوان نمایندگان دانش آموزان منطقه در جهت بالابردن کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس ارائه کردند. چند طرح در حوزه آموزش و پرورش ارائه و بررسی شد که مورد استقبال مدیرمنطقه قرار گرفت.

در این نشست صمیمانه فاطمه حقانی معاونت پرورشی و حبیبی معاونت آموزشی منطقه حضور داشتند که هریک به ترتیب به بیان سخنانی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با استمرار چنین جلساتی ارتباط مستقیم میان دانش آموزان و مدیران ارشد منطقه ایجاد شود تا از این رهگذر زمینه لازم برای نیل اهداف آموزشی و پرورشی در منطقه فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار