تقدیر از مدرسان جهرمی کارگاه کشوری تربیت معلم چند ساحتی

جهرم (پانا) - به گفته معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم، معلمان الماس گران بهایی هستند که وظیفه آموزش و پرورش حفظ و صیانت از شأن معلمان است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدرسان جهرمی کارگاه کشوری تربیت معلم چند ساحتی

مهدی نیک فر، در مراسم تقدیر از مدرسان جهرمی کارگاه کشوری تربیت معلم چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های معلمان در ارائه مطالب گفت: دیر زمانی است که موج سند تحول در استان و کشور جاری شده است و برای جهرم مایه مباهات است که معلمانش جسارت قرار دادن تدریس خود در معرض قضاوت معلمان سراسر کشور را دارا هستند.

او معلمان را همچون الماس گران بهایی در نظر گفت و افزود: وظیفه آموزش و پرورش حفظ و صیانت از شأن شما معلمان است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم، تغییر در اندیشه‌ها و الگوهای ذهنی را محرک پیشرفت دانست و افزود: نظام تعلیم و تربیت در حال تحول است و آگاهی نسبت به تاثیر مثبت سند باید در همه ما ایجاد شود که خوشبختانه در ذهن شما چرخش و تغییر ارزشمند به سمت سند تحول بنیادین ایجاد شده است.

او با بیان این که در اجرای سند تحول بنیادین فرصت سوزی انجام گرفته است گفت: بعد از تبیین سند تحول بنیادین هفت سال در حال گفتمان سازی سند بودیم. هر چند که اجرای سند تحول بنیادین بر عهده آموزش و پرورش است، اما دیگر ارگان‌ها باید پای کار باشند و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفتمان رایج تمامی دستگاه‌های دولتی باشد.

نیک فر با اشاره به کم و کاستی‌های سند تحول بنیادین گفت: محتوای سند تحول بنیادین نیازمند اصلاح است و لازم است از کلمات ثقیل خارج شود و عینی‌تر تبیین شود و نیازمند به روز رسانی است چرا که در حال حاضر نقش فضای مجازی و تاثیر آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کمرنگ است.

او ادامه داد: حال ما یک سند تحول داریم که با همه مشکلات آن باز هم مفید و تحول آفرین است و می تواند دانش آموزان را از تربیت رایانه ای و یک بعدی خارج سازد و به سمت یک فرد توانمند سوق دهد و او را به حیات طیبه برساند.

در این مراسم از ۷ مدرس کارگاه کشوری تربیت معلم چند ساحتی که زیر نظر مددی، مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، تقدیر به عمل آمد و مدرسین نیز به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

خدیجه نظری، شهناز حقایقی، فوزیه ابراری، زهرا دروگر، مژگان مردانی، مرضیه سپهر، سمیه عرفان منش مدرسانی بودند که در این مراسم از آنان تقدیر شد.

خبرنگار: فاطمه گرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار